Gjest Devana i.i. Skrevet 26. april 2005 #1 Del Skrevet 26. april 2005 Nå har jeg sluttet å drikke brus...Jeg som er sååå glad i cola Og jeg har prøvd å kutte ned på karbohydratene også, siden jeg er altfor glad i pasta, jeg kan leve på bare pasta. Noen som har noen råd for meg? Noe jeg kan erstatte det med? Jeg føler meg ganske stolt som har tatt meg sammen såpass med brusen ihvertfall..Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nella Skrevet 26. april 2005 #2 Del Skrevet 26. april 2005 Kjøp fullkornspasta i stedet. Og ha alltid kjøtt/fisk ved sidenav og grønnsaker/salat. Gratulerer med brusslutt Kjempebra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mai Tai Skrevet 26. april 2005 #3 Del Skrevet 26. april 2005 Gratulerer med brusslutt! Klart å kutte ned jeg også, og dro meg selv i nakken og presset meg til å kjøpe vann hvis det ikke var noe annet i nærheten. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devana i.i. Skrevet 26. april 2005 #4 Del Skrevet 26. april 2005 Takk for forslag Nella. Er fullkornspasta lett å få tak i? Har ikke sett det (men har heller ikke sett etter det ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nella Skrevet 26. april 2005 #5 Del Skrevet 26. april 2005 Tja. Kjøpt fullkornsspaghetti på meny ihvertfall. Ligger sammen med vanlig pasta. Tror helsekost har. Kjøper i sverige jeg. Er alltid innom helsekosten der å kjøper. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devana i.i. Skrevet 26. april 2005 #6 Del Skrevet 26. april 2005 Okey, Jeg får titte litt rundt. Æsj..Jeg som nettopp har vært i Sverige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nella Skrevet 26. april 2005 #7 Del Skrevet 26. april 2005 Der kan du se... Jada, finnes her også. Blir mer og mer fokus på det så. Står på pakka fullkorn (eller gjerne på tysk? vollkorn eller noe sånt) og den er brunere. Men det er like godt om ikke bedre I morra blir det fiskegrateng her med fullkornsmakaroni oppi. Ikke fått testa før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devana i.i. Skrevet 26. april 2005 #8 Del Skrevet 26. april 2005 Hørtes spennende ut...Fullkornsmakaroni..Hmm..Høres i hvert fall sunnere ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 27. april 2005 #9 Del Skrevet 27. april 2005 Fullkornspasta smaker mye bedre enn vanlig pasta synes jeg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. april 2005 #10 Del Skrevet 27. april 2005 Så flink du er. Selv elsker jeg brus.. og hater vann desverre. Gratulerer det hadde jeg aldri klart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå