Gå til innhold

Ble så usikker på meg selv nå

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten og jeg hadde sex, han pleier alltid bli hard etter bare litt kyssing. For første gang ble han det ikke før vi hadde rota en stund. Midt under samleiet blir han slapp. Jeg lager ikke noe nummer ut av det, og han sier bare at han ikke kunne skjønne hvorfor det skjedde. Vi legger oss ned og kysser og koser litt, jeg sier at vi bare kan ligge å kose isteden. Han vil tydeligvis fortsette så han runker den stiv igjen og vi fortsetter. Da gikk det greit. Nå har han vært avvisende og litt kald. Viser lite interesse. Han pleier å ringe, sende melding og flørte mye, nå er han tilbaketrukken og usikker på om han får tid til å treffes denne helgen. Jeg blir veldig usikker på meg selv av dette, og overtenker masse! Liker han meg ikke mer, syntes ikke han at jeg er fin og attraktiv lenger? Jeg har ikke forandret utseendet, ikke gått hverken opp eller ned i vekt, ikke farget håret på noen annen måte eller noe. Så nå lurer jeg på noe gutter og menn. Hvis dere har opplevd å ikke få penis opp eller bli slapp under samleiet, er det på grunn av at dere ikke var kåt nok og ikke tente nok på jenta? Han har jo tydeligvis tent på meg før, da ham har tatt masse initiativ og alltid fått ereksjon bare han har tatt litt på meg eller kysset meg. Har klump i magen nå og føler meg så lite attraktiv. Redd han har mistet interessen for meg.

Anonymkode: 2ef15...078

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen menn her som har mistet ereksjonen under sex og kan si hva som var grunnen? 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri mistet ereksjonen selv, men har en mistanke om at han rett og slett er litt redd for det at han mistet ereksjonen at det kan ha betydning for hva du tenker om han. Du tenker da at det har noe med deg og gjøre noe det mest sannsynlig ikke har. Og slik starter en ond sirkel på en måte.

Anonymkode: ebb27...dd6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har og hatt perioder med litt dårlig ereksjon, har alltid tatt seg opp igjen etter ei stund. For meg har det handlet om litt mindre sex-drive i perioder, samt ting som surrer rundt i hodet.

Du må for all del ikke begynne å lage nummer ut av det, da blir det garantert verre. Det kan være at det er noe som foregår oppi hodet hans, men ikke fokuserer på det seksuelle om du ønsker å spørre han om det er noe. 

Anonymkode: 5b390...ceb

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Ingen menn her som har mistet ereksjonen under sex og kan si hva som var grunnen? 

husker jeg hadde en periode med en ex der det var et problem. Vet fortsatt ikke helt hva som var problemet, men mulig underskudd pga. for lite søvn eller mat da jeg trente særdeles mye på den tiden og hadde meget lav fettprosent. Det kan også være stress relatert, men også mange andre grunner. Det er ikke alltid like lett å vite dette selv

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Men dere tror ikke det er at jeg plutselig er avtennende for han? Hadde sex senest forrige uke og da ble han hard kjapt og mistet ikke ereksjonen. Kan en mann plutselig på noen dager bare miste totalt lysten på partneren uten at det har hendt  noe? Vi er gode venner, ingen krangling osv. Har det veldig fint når vi er sammen.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, megda skrev:

husker jeg hadde en periode med en ex der det var et problem. Vet fortsatt ikke helt hva som var problemet, men mulig underskudd pga. for lite søvn eller mat da jeg trente særdeles mye på den tiden og hadde meget lav fettprosent. Det kan også være stress relatert, men også mange andre grunner. Det er ikke alltid like lett å vite dette selv

Men hun var ikke problemet? Du tente på hun og likte hun?

AnonymBruker
Skrevet

Og hvis han mister ereksjon igjen men er villig til å fortsette videre så kan du mer en gjerne hjelpe med å få den stiv igjen og ikke  "så han runker den stiv igjen"  .

Ser for meg stakkars som  runker for den harde livet der og du som venter på siden .....

Anonymkode: 76a0d...5f2

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Og hvis han mister ereksjon igjen men er villig til å fortsette videre så kan du mer en gjerne hjelpe med å få den stiv igjen og ikke  "så han runker den stiv igjen"  .

Ser for meg stakkars som  runker for den harde livet der og du som venter på siden .....

Anonymkode: 76a0d...5f2

Jeg valgte å fokusere litt bort fra penis, tilfelle det ville stresse han mer, at han følte han måtte få den hard igjen på grunn av meg. Derfor sa jeg at vi bare kunne ligge å kysse og kose, for meg så er det like bra og godt. 

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Men dere tror ikke det er at jeg plutselig er avtennende for han? Hadde sex senest forrige uke og da ble han hard kjapt og mistet ikke ereksjonen. Kan en mann plutselig på noen dager bare miste totalt lysten på partneren uten at det har hendt  noe? Vi er gode venner, ingen krangling osv. Har det veldig fint når vi er sammen.

Det er ikke utseendet ditt det går på, det er svært usannsynlig.

Mange damer som ikke blir våt og da, selv om de var våte for 2 dager siden.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke utseendet ditt det går på, det er svært usannsynlig.

Mange damer som ikke blir våt og da, selv om de var våte for 2 dager siden.

Tror du ikke det? Må man være enten ekstremt overvektig, sykelig tynn eller se ut som et takras med dårlig hygiene for at det er jenta som er årsaken? Kjenner selvtilliten min fikk seg en knekk.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror du ikke det? Må man være enten ekstremt overvektig, sykelig tynn eller se ut som et takras med dårlig hygiene for at det er jenta som er årsaken? Kjenner selvtilliten min fikk seg en knekk.

Det er ikke sånn det fungerer. Menn tenner såklart på ulike ting. En mann som tenner på deg ville ikke alltid tent på meg osv. Og dersom man endrer seg veldig i utseende eller personlighet vil såklart noen kunne tenne mindre. Men det er ekstremt usannsynlig at det skjer på så kort tid. Og det er veldig vanlig  (Og veldig tabu!) for menn å ha problemer med ereksjonen innimellom, selv om de er kåte. Han synes sikkert det er veldig flaut. Men ingen av oss kan vite grunnen sikkert, du kan ikke gjøre annet enn å enten prøve å ikke stresse med det og se om ting blir normalt, eller snakke med han om det (men pass på så han ikke stresser mer med det)

AnonymBruker
Skrevet

Dette er et svært vanlig problem for noen. Ikke overtenk, du er helt sikkert helt fantastisk og ikke tro det er din skyld. Har bare en ting å si og det er snakk med han! Om du så tar det over tekst så bare spør og få det ut! Kanskje han syntes det er deilig også ❤️ Lykke til!

Anonymkode: 85072...1ab

Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker said:

Men hun var ikke problemet? Du tente på hun og likte hun?

Nei, hun var i mine øyne det jeg anså som meget sexy. Det blir ofte slik at jenta lurer på om det er hun som ikke er sexy nok til at mannen tenner på henne, men det er ikke casen i de fleste tilfeller. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...