AnonymBruker Skrevet 23. mai 2019 #1 Skrevet 23. mai 2019 Tatoveringer og piercinger! Liker du det? Hvorfor/hvorfor ikke? Kjør debatt! 🤬😇 Anonymkode: 965e4...a5d
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2019 #2 Skrevet 23. mai 2019 Hva synes du om overskriften din i forhold til innhold? Anonymkode: 53d9d...45e 3
ekkoet Skrevet 23. mai 2019 #3 Skrevet 23. mai 2019 Hvorfor kan du ikke skrive "Hva synes du om tatoveringer og piercinger" i emnetittelen? Jeg liker dem ikke. Har aldri sett en tatovering eller en piercing og tenkt " den personen ser bedre ut enn den hadde gjort uten" Har ofte tenkt det motsatte. 3
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2019 #4 Skrevet 23. mai 2019 Liker, men er også ganske kresen og mye er ekstremt stygt. Har større torrelanse for tatoveringer enn piercinger. Piercinger ser ofte forferdelig ut og blir veldig fort for mye. En liten, tynn og enkel nesering i nøytral farge kan være fint på ganske mange, men ikke på alle. Veldig små, enkle og nøytrale piercinger i øyenbrynet er fint. Pigger og ring er harry og forferdelig, ingen passer med det. Store kuler er stygt, de må være så små som overhode mulig. Har hatt det selv og savner den, mange år siden (type 10 år). Min ble revet ut i en slåsskamp i fylla. Føler jeg er for voksen til å ha piercing nå. Andre plasser i ansiktet: Stort nei!! aldri. I ørene så er det ikke fint med for mange. Hvilke type smykker du bruker er også viktig. Jeg liker best minimalistisk stil. Trippel helix på de to bildene under er fint. Små og enkle øredobber, også fint med små, enkle og tynne ringer. De på bildet er for store og det er stygt, de må være mye, mye mindre, men plasseringen er perfekt. Det er flere som er fint, med riktig smykke og ikke med for mange på en og samme tid. Generelt sett: Jo flere jo styggere. Det er ikke fint med for mye. For store, for synlige og " se på meg" piercinger er stygt. Har du 5 hull i ørene og 3 forskjellige farger og stil på piercingene så er det forferdelig stygt. Utvidet hul er aldri, aldri, aldri, aldri pent. Tatoveringer er ganske individuelt og toleransen er høy. Det er noen plasser som er stygt, forferdelig og bare nei. Passer til absolutt ingen og er ikke fint. Ansiktet, halsen og på hender er for forferdelig og et stort nei. Trampstamp er aldri fint. Her er det så vanskelig å si "Det er stygt og det er pent", fordi det er så forskjellig fra person til person. Plassering, kvalitet,motiv, helheten etc er ekstremt viktig. En liten, dårlig gjennomført tribal er stygt, mens en stor sleeve kan faktisk se kult ut. Men er det en person som har forferdelig smak i tatoveringer, så er det Miley Cyrus. Hun ser ikke ut på kroppen, fatter ikke hva hun tenker på når det kommer til plassering, størrelse og motiv. Ser ut som at hun slenger på klistremerker her og der på kroppen sin. Stygge plasseringer, mange er så små og for kompliserte så de vil se ut som en stygg klatt om 20 år. Anonymkode: f8fdc...1b7 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2019 #5 Skrevet 23. mai 2019 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva synes du om overskriften din i forhold til innhold? Anonymkode: 53d9d...45e Tiltrekkende 😇 Anonymkode: 965e4...a5d
Gjest Warrior Skrevet 23. mai 2019 #6 Skrevet 23. mai 2019 Elsker tatoveringer, men ikke hele kroppen dekket. Det blir litt for mye. Piercinger kommer an på hvor.
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2019 #7 Skrevet 23. mai 2019 23 minutter siden, AnonymBruker said: Tiltrekkende 😇 Anonymkode: 965e4...a5d * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler kan stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Anonymkode: e9340...a21 1
Aragorn ll Elessar Skrevet 23. mai 2019 #8 Skrevet 23. mai 2019 Er ikke noe jeg ville hat, men ser ikke noe galt i det.
Gjest hind Skrevet 23. mai 2019 #9 Skrevet 23. mai 2019 Jeg liker det ikke i det hele tatt. Synes tatoverte kvinner ser harde, lurvete og lite feminine ut. Tatoveringer ser bittelitt bedre ut på menn, men ikke mye. De ser ut som de har et kriminelt rulleblad hele hurven. Piercinger er gyselig på alle. Det så ikke bra ut i år 2000 engang, og nå ser det bare dumt ut.
Perelandra Skrevet 23. mai 2019 #10 Skrevet 23. mai 2019 Hei trådstarter! Da tittelen på tråden din er mangelfull, må jeg stenge tråden. Viser til forumets regelverk: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende meg en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil jeg åpne tråden igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Perelandra, mod.
Anbefalte innlegg