AnonymBruker Skrevet 23. mai 2019 #1 Skrevet 23. mai 2019 Har blitt litt interessert i Jordan Peterson etter at en venninne har blitt helt besatt av ham. Jeg så på noen videoer og så fant jeg dette, kan det være sant? Hvorfor sier han det i tilfelle hvis det ikke er sant?: Anonymkode: fc3a7...aff
linsejesus Skrevet 24. mai 2019 #2 Skrevet 24. mai 2019 Du kan jo se intervjuet selv og se om det er slik det presenteres av denne fyren. Min første tanke er at om det er dette han lager en sak av fra et tre timer langt(!) intervju, så er han bare desperat etter å ta Peterson for ett eller annet, men har ikke klart å finne en eneste innvending mot noe han sier. 4
Gjest hind Skrevet 24. mai 2019 #3 Skrevet 24. mai 2019 Noe må han ha sovet, ellers hadde han gått fra vettet. Jeg tror nok at han kan ha sovet minimalt og kanskje gjør det fortsatt. Han ser ikke akkurat sunn og frisk ut.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2019 #4 Skrevet 24. mai 2019 Selvsagt lyver han. Anonymkode: 5633b...10d 3
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2019 #5 Skrevet 24. mai 2019 4 hours ago, linsejesus said: Du kan jo se intervjuet selv og se om det er slik det presenteres av denne fyren. Min første tanke er at om det er dette han lager en sak av fra et tre timer langt(!) intervju, så er han bare desperat etter å ta Peterson for ett eller annet, men har ikke klart å finne en eneste innvending mot noe han sier. Han er sitert over alt. Jeg har også hørt intervjuet der han sier det. TS Anonymkode: fc3a7...aff 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2019 #6 Skrevet 24. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Han er sitert over alt. Jeg har også hørt intervjuet der han sier det. TS Anonymkode: fc3a7...aff Hvorfor linker du ikke heller til det da? Anonymkode: e2dcc...2d9 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2019 #7 Skrevet 24. mai 2019 15 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor linker du ikke heller til det da? Anonymkode: e2dcc...2d9 Vil det hjelpe deg tror du? Skal dere slutte å kverulere da? Her er det. Ca 15 minutter inn sier han "I DIDN'T SLEEP AT ALL FOR 25 DAYS" Anonymkode: fc3a7...aff
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2019 #8 Skrevet 24. mai 2019 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vil det hjelpe deg tror du? Skal dere slutte å kverulere da? Her er det. Ca 15 minutter inn sier han "I DIDN'T SLEEP AT ALL FOR 25 DAYS" Anonymkode: fc3a7...aff Nå ble det mer sammensatt og forståelig, ja. Anonymkode: e2dcc...2d9
Barnavregnbuen Skrevet 24. mai 2019 #9 Skrevet 24. mai 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vil det hjelpe deg tror du? Skal dere slutte å kverulere da? Her er det. Ca 15 minutter inn sier han "I DIDN'T SLEEP AT ALL FOR 25 DAYS" Anonymkode: fc3a7...aff https://forskning.no/forebyggende-helse-helse-om-forskning/spor-en-forsker-hvor-lenge-kan-et-menneske-ga-uten-sovn/544630 Isåfall har Peterson slått verdensrekorden 😛
Gjest Parkeringsvakt Skrevet 24. mai 2019 #10 Skrevet 24. mai 2019 Er det ikke slik at de med store søvnvansker ofte ikke vet at de har duppet av noen minutter eller en time? Han har nok ikke vært lys våken hele tiden, han har nok duppet av, men når man sover lite kan man bli litt fjern og ikke merke at man sov i noen minutter. Mulig han tror på det selv at han ikke sov, det er litt rart da man skulle tro at en utdannet psykolog (var det ikke noe sånt han var?) ikke vet mer om søvnvansker enn det, men... Det er også litt rart at han ikke vet at det er umulig at han har hatt 0 søvn så lenge. På samme tid virker det merkelig at han ville velge dette å lyve om om han skulle bevisst lyve. Måten han sier det på virker som om han tror han ikke sov i det hele tatt. Men han er da en person, han er ikke et orakel, har 50000 IQ eller noe. Selvsagt tar han feil, feilvurderer og mangler kunnskap han også. Aldri ta hva andre sier for god fisk, selv om dere har inntrykk av at de er smarte og kompetente.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2019 #11 Skrevet 24. mai 2019 2 minutter siden, Parkeringsvakt said: Er det ikke slik at de med store søvnvansker ofte ikke vet at de har duppet av noen minutter eller en time? Han har nok ikke vært lys våken hele tiden, han har nok duppet av, men når man sover lite kan man bli litt fjern og ikke merke at man sov i noen minutter. Mulig han tror på det selv at han ikke sov, det er litt rart da man skulle tro at en utdannet psykolog (var det ikke noe sånt han var?) ikke vet mer om søvnvansker enn det, men... Det er også litt rart at han ikke vet at det er umulig at han har hatt 0 søvn så lenge. På samme tid virker det merkelig at han ville velge dette å lyve om om han skulle bevisst lyve. Måten han sier det på virker som om han tror han ikke sov i det hele tatt. Men han er da en person, han er ikke et orakel, har 50000 IQ eller noe. Selvsagt tar han feil, feilvurderer og mangler kunnskap han også. Aldri ta hva andre sier for god fisk, selv om dere har inntrykk av at de er smarte og kompetente. Stemmer nok at han har trodd at han ikke har sovet, men om han hadde vært koblet til en maskin som kunne registrere om han sov eller ei hadde det nok vist at han sov. Merkelig at en psykolog ikke vet det. TS Anonymkode: fc3a7...aff 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå