Snuppelure Skrevet 26. april 2005 #1 Skrevet 26. april 2005 Nå er jeg desperat. Skikkelig desperat. Jeg har forlagt kortholderen min med visakort og førerkort. Jeg vet at den er her hjemme et sted. Men den er totalt borte. Lette i går, og flere timer i dag! Nå ringer jeg lett et slik 820-nummer for å få hjelp! Men hvor finner jeg annonser for slike synske spåkoner som finner ting for deg? Du må gjerne prøve deg du også! Hvor ligger kortholderen min????
Gjest MrsL Skrevet 26. april 2005 #3 Skrevet 26. april 2005 Oppå vaskemaskina da du måtte skynde deg på do
Gjest MrsL Skrevet 26. april 2005 #4 Skrevet 26. april 2005 Den er i nærheten av vaskemaskinen. Spooky
Gjest Anonymous Skrevet 26. april 2005 #8 Skrevet 26. april 2005 Ikke synsk, jeg, men... Pappa plaget livet av oss rotehuer da vi var mindre. Her er spillereglene: 1) Gå ut av huset. Du skal nå rekonstruere hva du foretok deg i går etter at du gikk ut av bilen (om du kjørte) og kom hjem. Tenk etter hva du gjorde da du låste deg inn, hvor la du avisen og posten du hadde med, hva hadde du på deg, hvor satte du skoene, hadde du den i hånda eller lagt tilbake i vesken, løp du på do/tok telefonen/stakk ned i dypfryseren for å hente opp middag.... 2) Om det over er nytteløst. Let på alle sannsynlige steder. (Der du normalt legger...) 3) Om alt annet er nytteløst. Let på alle usannsynlige plasser (Nei, den kan ikke ha falt ned bak vaskemaskinen eller dypfryseren - ok - sjekk, nei den kan ikke ha forsvunnet inn i badekåpelomma - ok - sjekk, var jeg ute i hagen osv. 4) Siste utvei: Se om den likevel ligger på den helt normale plassen sin (det har hendt en sjelden gang at jeg har vært så stresset at jeg bare har trodd at noe har vært borte. Nøkler jeg var sikker på jeg hadde forlagt hang på nøkkelknaggen, osv.) Kjempefrustrerende, men lykke til! Jeg har stort sett funnet igjen det jeg i vanvare har rotet bort, jeg!
Mai Tai Skrevet 26. april 2005 #9 Skrevet 26. april 2005 Vet hvordan det er! Har på følelsen at ting bare forsvinner her noen ganger. For jeg VET at jeg la den og den tingen på det stedet, og sjekker flere ganger, men neida, ingenting der! Så sjekker jeg litt senere og der ligger den akkurat på det samme stedet. Rare greier. Men jeg tipper den ligger bak en blomsterpotte/eller noe annet på en kommode. Der er jeg flink til å legge ting.
FANNY Skrevet 26. april 2005 #10 Skrevet 26. april 2005 Er du sikker på at den er inne ? Hva med å lete under / mellom bilsetene ? Der har jeg funnet mye rart.....
Mrs. K Skrevet 26. april 2005 #12 Skrevet 26. april 2005 Jeg ville ha sett i søppelposen, bare for å være helt sikker på at den ikke går til forbrenning.
Snuppelure Skrevet 26. april 2005 Forfatter #13 Skrevet 26. april 2005 Flere her burde begynne å ta betalt for sine råd! FANNY kortholderen lå under bilsete!!!! Tusen tusen takk for gode råd alle sammen!! Et fortvilet døgn er nå over. Det positive er at jeg nå har fått ryddet gjennom hele garrderoben min, ryddet hele vaskerommet, og generelt sett ryddet i hele huset. I morgen får jeg nesten finne frem skurebøtta og ta en skikkelig vår-rengjøring nå som jeg har ryddet så bra! Tusen takk alle mer eller mindre synske hjelpere der ute :-)
sixx Skrevet 26. april 2005 #15 Skrevet 26. april 2005 Det positive er at jeg nå har fått ryddet gjennom hele garrderoben min' date=' ryddet hele vaskerommet, og generelt sett ryddet i hele huset. [/quote'] Snuppelure....kan du ta deg en tur hit i neste uke ....og miste kortholderen din her?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå