AnonymBruker Skrevet 23. mai 2019 #1 Del Skrevet 23. mai 2019 Hei! For ca 3 uker farget jeg håret med live colour xxl semi permanent. Håret mitt var ganske sunt fra før, med unntak av litt slitte tupper.. I etterkant mister jeg så sinnsykt mye hår! Når jeg børster håret, faller det titalls hårstrå ned i fanget mitt, og jeg må rense børsten etter hver bruk. I går klipte jeg håret (de slutte tuppene), og håret virker sunnere, men det faller fortsatt av like mye.. Det burde jo ikke ha noe å si, for håret er sunt fra hodebunnen og de neste 30 cm.. Det var bare de 10 nederste som var litt slitt.. Hva burde jeg gjøre? Avfarging vil vel ikke hjelpe noe særlig, siden det sliter på håret. Jeg skal ikke farge det igjen etter dette, men har aldri reagert slik tidligere, og jeg har farget håret mitt i 15 år allerede fra jeg var 11 år.. Anonymkode: fd546...f80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2019 #2 Del Skrevet 23. mai 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hei! For ca 3 uker farget jeg håret med live colour xxl semi permanent. Håret mitt var ganske sunt fra før, med unntak av litt slitte tupper.. I etterkant mister jeg så sinnsykt mye hår! Når jeg børster håret, faller det titalls hårstrå ned i fanget mitt, og jeg må rense børsten etter hver bruk. I går klipte jeg håret (de slutte tuppene), og håret virker sunnere, men det faller fortsatt av like mye.. Det burde jo ikke ha noe å si, for håret er sunt fra hodebunnen og de neste 30 cm.. Det var bare de 10 nederste som var litt slitt.. Hva burde jeg gjøre? Avfarging vil vel ikke hjelpe noe særlig, siden det sliter på håret. Jeg skal ikke farge det igjen etter dette, men har aldri reagert slik tidligere, og jeg har farget håret mitt i 15 år allerede fra jeg var 11 år.. Anonymkode: fd546...f80 I går klippet jeg håret (de slitte tuppene). Beklager skrivefeil. Anonymkode: fd546...f80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde1302 Skrevet 23. mai 2019 #3 Del Skrevet 23. mai 2019 Jeg hadde en periode hvor jeg mister mye hår for ett par mnd siden. Kjøpte vichy sjampo (rød farge mot håravfall) som jeg brukte en periode, og det ble mye bedre. Har brukt denne også tidligere for ca 15 år siden pga håravfall. Den gjør tuppene litt tørre så jeg bruker den bare innimellom nå for å opprettholde resultatet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2019 #4 Del Skrevet 23. mai 2019 1 time siden, Hilde1302 skrev: Jeg hadde en periode hvor jeg mister mye hår for ett par mnd siden. Kjøpte vichy sjampo (rød farge mot håravfall) som jeg brukte en periode, og det ble mye bedre. Har brukt denne også tidligere for ca 15 år siden pga håravfall. Den gjør tuppene litt tørre så jeg bruker den bare innimellom nå for å opprettholde resultatet. Takk for tipset:) jeg kan sjekke den ut Anonymkode: fd546...f80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yuumi Skrevet 24. mai 2019 #5 Del Skrevet 24. mai 2019 Jeg kan ikke børste gjennom håret uten at det ligger mange hårstrå igjen på børsten. Det hørtes ikke unaturlig ut for meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 24. mai 2019 #6 Del Skrevet 24. mai 2019 Alle har perioder hvor man mister mer hår enn andre. Kan det være at du mangler noen vitaminer og at det egentlig er helt tilfeldig at du har farget håret samtidig? Jeg ville uansett kjøpt en god hårkur for å forebygge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2019 #7 Del Skrevet 24. mai 2019 Takk for svar, jeg sluttet faktisk amming for ca to mnd siden, om det har noe å si? (lenge etter fødsel, 2 år) opplevde ikke at jeg mistet håret etter fødsel, kanskje det er først nå det kommer? Må finne disse produktene 😊 Anonymkode: fd546...f80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå