AnonymBruker Skrevet 24. mai 2019 #21 Skrevet 24. mai 2019 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tannhelsepersonell klarer å skille mellom mineraliseringsforstyrrelser og karies, så misforståelser oppstår neppe der Anonymkode: 5ddcc...6df Vel, det spiller jo ikke særlig stor rolle når tannhelsetjenesten ikke engang vil undersøke tennene hennes. Hva de kunne sett forskjell på dersom de hadde sett etter blir mest en teoretisk øvelse. Forøvrig er ikke akkurat alle tannleger så strålende på dette her - de brukte 40 år på å «se» (gidde å se?) at jeg mangler emalje på flere av tennene mine. Anonymkode: 07b9c...dda
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2019 #22 Skrevet 24. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Vel, det spiller jo ikke særlig stor rolle når tannhelsetjenesten ikke engang vil undersøke tennene hennes. Hva de kunne sett forskjell på dersom de hadde sett etter blir mest en teoretisk øvelse. Forøvrig er ikke akkurat alle tannleger så strålende på dette her - de brukte 40 år på å «se» (gidde å se?) at jeg mangler emalje på flere av tennene mine. Anonymkode: 07b9c...dda Det er vanskelig å sette en diagnose ut fra fire fortenner, spesielt ikke da de trolig på det tidspunktet var relativt nyfrembrutte (forsto av HI at det var en stund tilbake hun hadde vært i kontakt med tannlege). Det er ingen ting i veien for at ts kan kontakte tannhelsetjenesten på nytt med sin bekymring. Det var mindre fokus på dette tidligere. Tannhelsetjenesten har utviklet seg betydelig de siste 40 år. Har du hypomineraliseringer eller amelogenesis imperfecta? Anonymkode: 5ddcc...6df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå