smil Skrevet 7. mars 2002 #1 Del Skrevet 7. mars 2002 Hei. Er litt trist i dag. Ikke så veldig, men litt. Bekymrer meg litt for fremtiden, utdanning, økonomi, det at jeg liksom aldri strekker til. Noen som har en oppmuntring til meg? Litt pærebrus kanskje. Har forresten spist resten av sjokoladekaken selv, men kanskje jeg kan bake mer i morgen. Noen ønsker? Klem fra Smil , konditorengelen, som trenger et smil og en klem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 7. mars 2002 #2 Del Skrevet 7. mars 2002 Jaaa!!! Jeg har lyst på sjokoladekake i morgen! I mellomtiden kan du få de siste pærebrusflaskene jeg har. Hjelper helt klart mot all verdens bekymringer. Her, ta noen ekno også! Slenger også med en trøsteklem. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 7. mars 2002 #3 Del Skrevet 7. mars 2002 En stooor klem fra meg til deg, Smil *kleeemmmmmm* Å være trist rammer alle nå og da, så du er ikke alene. Her, ta en pærebrus, sett deg godt til rette - beina opp i sofaen - og prøv å se på alt som er positivt oppi galskapen. Kikk ut av vinduet og nyt sola (her er det i hvert fall fint vær). Vi er 7 dager inn i den første vårmåneden, tenk det! Lysere tider i møte! Og så er det snart påskeferie, kanskje du skal ha noen etterlengtede fridager fra skole/jobb. Det er alltid noe å se fram til. Han en kjempefin torsdagskveld! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smil Skrevet 7. mars 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 7. mars 2002 Tusen takk @lfa. Det var kjempegodt med pærebrus! Du er snill du, som ga bort de siste flaskene til meg Ekno hadde sin virkning det også. Føler meg mye bedre. Lover å bake sjokoladekake i morgen! Smil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RaGnA Skrevet 7. mars 2002 #5 Del Skrevet 7. mars 2002 verzego litt oppmuntring fra meg og *har nettopp stekt en Gulleple kake m/krem just for U * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RaGnA Skrevet 7. mars 2002 #6 Del Skrevet 7. mars 2002 Glemte KLEMMEN Verzego! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smil Skrevet 7. mars 2002 Forfatter #7 Del Skrevet 7. mars 2002 Tusen takk alle sammen!!!!!!!!!! Smil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 7. mars 2002 #8 Del Skrevet 7. mars 2002 Lykke til!!!D her klarer du!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 7. mars 2002 #9 Del Skrevet 7. mars 2002 Sender alle sammen en ny forsyning hver med Pærebrus. Værså god... et har imidlertid gått rykter om at noen heller i seg alt med en gang og går fort tom, og får fryktelig vondt i maven sin... ikke være så grådige da... men alle skal få... *Tusenfryd deler ut til alle som kommer løpende*12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elle Skrevet 7. mars 2002 #10 Del Skrevet 7. mars 2002 til smil... Len deg godt tilbake i stolen din så skal du få hudpleie av meg!! sminkeengelen...12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 7. mars 2002 #11 Del Skrevet 7. mars 2002 Kjæreste Smilet vårt! Her kommer englemamma med noen kjærlige og varme klemmer til deg, en stor pose bamsemums og dessuten enda flere klemmer!!! Dette går så bra, vi har alle våre dager - og i dag var det din! Tenk positivt og husk: Det er i motbakker det går oppover!!! Englemammaklemmer fra 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 7. mars 2002 #12 Del Skrevet 7. mars 2002 Kjære Smil Kom legg deg på benken her. Legg deg på magen så skal du få litt avslappende massasje. Skal bare blande litt olje og tenne noen stearin lys. Musikken står på. Passer det med lavendel? Ligger du godt?? Da begynner vi med myke strøk langs hele ryggen fra nakken og ned i korsryggen. Tar litt utpå siden (håper det ikke kilte). Stryker nakken og skuldrene dine. Kjenner du at du slapper av og koser deg. Masse deilige strøk med varme velduftenede olje. Slik! Håper du har det bedre nå? Kom igjen hvis du vil. *Klemmer* 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smil Skrevet 8. mars 2002 Forfatter #13 Del Skrevet 8. mars 2002 Tusen takk for kake, pærebrus, hudpleie og massasje. Det hjalp virkelig. Kan godt tenke meg en ny massasjetime i dag. Vondt i ryggen. Har forresten bakt en stooor sjokoladekake til alle mine englevenner, så det er bare å forsyne seg. Ta en stort stykke. Det blir nok til alle likevel. Kaffe til den som vil ha også. Eller kanskje litt varm pærebrus. Det smaker faktisk godt. Blir som en slags pære-te. Anbefales! Klem Smil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå