AnonymBruker Skrevet 23. mai 2019 #1 Skrevet 23. mai 2019 Noen som har erfaring med dette? Tok Restylane for over en ukes tid siden, og jeg ser virkelig ikke ut. Det er kun overleppa som er stygg, og jeg har ny time om 1 time. Jeg har fryktelig lysr til å bare fjerne alt i overleppa, men vil det gå? Jeg er også redd fordi jeg skal på jobb i morgen- hvis det skulle bli ENDA verre pga hevelse etter å fjerne? Men jeg er virkelig ikke komfortabel med hvordan jeg ser ut nå.. Anonymkode: 6c7bc...a4d
Maleficenta Skrevet 23. mai 2019 #2 Skrevet 23. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Noen som har erfaring med dette? Tok Restylane for over en ukes tid siden, og jeg ser virkelig ikke ut. Det er kun overleppa som er stygg, og jeg har ny time om 1 time. Jeg har fryktelig lysr til å bare fjerne alt i overleppa, men vil det gå? Jeg er også redd fordi jeg skal på jobb i morgen- hvis det skulle bli ENDA verre pga hevelse etter å fjerne? Men jeg er virkelig ikke komfortabel med hvordan jeg ser ut nå.. Anonymkode: 6c7bc...a4d Det går bort av seg selv vel? Trodde ikke det gikk an å fjerne det?
Million Skrevet 23. mai 2019 #3 Skrevet 23. mai 2019 Unnskyld at jeg spør, men er ikke dette et flytende stoff? Hvordan i alle dager skal man få ut en væske? Må ikke den bare absorberes sakte av kroppen selv?
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2019 #4 Skrevet 23. mai 2019 Kan ikke folk som ikke aner noe om dette finne på noe annet? Det heter hyalase og kan fjerne filler. Du må snakke med behandleren om dette, vanskelig å si. Etter 1 uke kan det være for tidlig, tar jo litt tid før filleren setter seg. Anonymkode: 342b4...3f1 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2019 #5 Skrevet 24. mai 2019 Det er altfor tidlig å si noe om resultatet. Det skjønner du å. Det tar ca en mnd før filleren har satt seg ordentlig. Anonymkode: f76d8...c88
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2019 #6 Skrevet 24. mai 2019 Det tok 4 uker før jeg så normal ut. Anonymkode: 9a0ae...019
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå