AnonymBruker Skrevet 23. mai 2019 #1 Skrevet 23. mai 2019 Hei. Jeg har søkt studier til høsten med 23/5 regelen. Med søknaden har jeg vedlagt attester for 11 års arbeidserfaring. Jeg har søkt høyere utdannelse før(men på et annet studiested), som jeg senere trakk, men de godtok attestene mine. Jeg har derfor tenkt at alt var ok nå, helt til jeg leste at attestene må inneholde stillingsprosent. Kun 1 av mine attester gjør det og den dekker kun 2 år. Resten har kun tidsperiode. Ble veldig bekymret for at de ikke godkjenner søknaden min nå, og at det er for sent å ettersende dokumenter? Jeg har jeg jobbet mange forskjellige steder som vikar, så jeg tror mye vil være vanskelig å dokumentere. Noen som har erfaring? Anonymkode: 7b739...de8
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2019 #2 Skrevet 23. mai 2019 Det er ikke for sent å ettersende, bare gjør det så fort som mulig. Husk at hvis du har gått treårig vgs trenger du bare arbeidspraksis dokumentert for 2 år. Hvis du bare har studiekompetansefagene, må du dokumentere 4 års praksis (såfremt du ikke har folkehøgskole, militærtjeneste osv som også teller som praksis - eller har egne barn som du bor sammen med). Anonymkode: fa962...24f
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2019 #3 Skrevet 23. mai 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke for sent å ettersende, bare gjør det så fort som mulig. Husk at hvis du har gått treårig vgs trenger du bare arbeidspraksis dokumentert for 2 år. Hvis du bare har studiekompetansefagene, må du dokumentere 4 års praksis (såfremt du ikke har folkehøgskole, militærtjeneste osv som også teller som praksis - eller har egne barn som du bor sammen med). Anonymkode: fa962...24f Takk for svar! Jeg har gk og vg1, men fullførte aldri vg2 så jeg tok opp fag ved voksenopplæringen senere. Jeg har også 2 barn, der eldstemann er snart 3 år. Anonymkode: 7b739...de8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå