Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en nær venn jeg er veldig glad i, som denne våren fullfører utdanningen sin. Han har også fast jobb fra høsten av. Han pleier å være veldig god og omtenksom mot meg, og det er meg en selvfølge å gi han en liten gave for å vise at jeg er oppriktig glad på hans vegne og ønsker han lykke til i en ny epoke (utenom alle ord jeg formidler til han). Lurer på hva som kan være egnet som en liten gave for en nyutdannet lærer? Han er ikke typen til å konsumere alkohol. Ønsker hovedsakelig noe som kan vær relevant for jobben hans, men er åpen for det meste. Han er fotballinteressert også, for å nevne noe. Tenkte først på en fin penn med navnet hans inngravert, men vet ikke om det blir litt teit? 

Kom gjerne med tips og råd, det settes stor pris på!! 😄

Anonymkode: 52a32...e95

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En inngravert penn som du foreslår, det synes jeg er en veldig fin gave! Kanskje en fin vannflaske, gjerne også inngravert. Ellers: kaffekopp/flaske, ryggsekk eller skulderveske. 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, solmåneogstjerner skrev:

En inngravert penn som du foreslår, det synes jeg er en veldig fin gave! Kanskje en fin vannflaske, gjerne også inngravert. Ellers: kaffekopp/flaske, ryggsekk eller skulderveske. 

Takk for tips! Ja, har jo tenkt lenge på det. Det blir veldig symbolsk og personlig. Har også funnet et sted der de lager fine til grei pris. 

Anonymkode: 52a32...e95

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...