Gå til innhold

Grower eller shower?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er evig glad i min grower. Veldig praktisk at den gjemmer seg når den ikke trengs.

Min vokser også noe helt vanvittig. Minst 4x i lengde.

Anonymkode: 1d2ed...a5e

• Liker 4
Skrevet

Kleint om han hele tiden har bul/synlig penis 😳

Skrevet
22 minutter siden, Girlygirl9 skrev:

Man har jo ikke det, med mindre man går naken.

Skrevet
16 minutter siden, Tøytigern skrev:

Man har jo ikke det, med mindre man går naken.

Har man 20cm kjøttpølse der hele tiden så syns det jo?

Skrevet
Akkurat nå, Girlygirl9 skrev:

Jeg tror du skal slite med å finne så mange som har det eller som kler seg sånn at genitaliene er synlig gjennom klærne når penis ikke er erigert.

Skrevet
1 minutt siden, Girlygirl9 skrev:

Hvem har det? Dette er snakk om noen få i hele verden.

Skrevet
Akkurat nå, Hr. Aktiv skrev:

Hvem har det? Dette er snakk om noen få i hele verden.

En stor shower?

Skrevet

En stor shower?

Ja på 20 cm. Den største jeg har sett og det er kun en gang var da jeg var i militæret. Den målte vi til 18 cm. Den var såpass stor at jeg m.fl. har aldri sett maken. Nå snakker du om en som er ennda større. 

• Liker 1
Skrevet
50 minutter siden, Girlygirl9 skrev:

Kjenner menn som har bul selv de ikke har ereksjon, bla eksen min, min nåværende pulekompis og kamerater. I jobbebukse og jeans🙂

Skrevet
1 minutt siden, Elizabeth89 skrev:

Kjenner menn som har bul selv de ikke har ereksjon, bla eksen min, min nåværende pulekompis og kamerater. I jobbebukse og jeans🙂

Ja det var poenget mitt, noen har stor bul hele tiden!

Skrevet

Ja det var poenget mitt, noen har stor bul hele tiden!

Er jo vanlig det da, er jo litt ok å se på også syntes jeg da🙈

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, Elizabeth89 skrev:

Er jo vanlig det da, er jo litt ok å se på også syntes jeg da🙈

🐷🐷😂

Anonymkode: f487a...02e

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

🐷🐷😂

Anonymkode: f487a...02e

😂

AnonymBruker
Skrevet

Foretrekker en shower så lenge den er stor nok når den er hard. Å se han hard tenner meg uansett, å se han slapp eller å se konturene i buksa tenner meg bare hvis den er svær 

Anonymkode: 7e129...22c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Foretrekker en shower så lenge den er stor nok når den er hard. Å se han hard tenner meg uansett, å se han slapp eller å se konturene i buksa tenner meg bare hvis den er svær 

Det er mange måter å legge den i buksa. Liker selv best å legge den nedover låret. Har kjøpt spesial undertøy fra Chile. De har elastisk pose en legger den oppi. I tillegg løfter den opp utstyret slik at ballene ikke blir varme, noe som medisinsk gir bedre sædkvalitet. Bruker og bukser som gir spillerom slik at ikke ting kommer i klem. Mye undertøy er direkte årsak til ubehag for særlig velutstyrte menn. Jeg tenker at har du klasse på utstyret, så investerer man i en god oppbevaring. 

Anonymkode: 80d32...039

Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er mange måter å legge den i buksa. Liker selv best å legge den nedover låret. Har kjøpt spesial undertøy fra Chile. De har elastisk pose en legger den oppi. I tillegg løfter den opp utstyret slik at ballene ikke blir varme, noe som medisinsk gir bedre sædkvalitet. Bruker og bukser som gir spillerom slik at ikke ting kommer i klem. Mye undertøy er direkte årsak til ubehag for særlig velutstyrte menn. Jeg tenker at har du klasse på utstyret, så investerer man i en god oppbevaring. 

Og du siterte meg fordi?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Og du siterte meg fordi?

Oj. Sorry.

• Liker 1
Skrevet

Godt noen kvinner innrømmer at de liker en shower.

For meg som har 18 cm lang og samtidig tykk penis når den er slapp så er det klart at det vises i enkelte tilfeller.

Jeg har aldri opplevd å få annet enn positive kommentarer på den velfylte buksa mi (og det er sjeldent slik blir kommentert)

Noen damer glor litt, og menn glor masse. Sistnevnte kunne jeg lett klart meg uten 🤣

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, DigBic23 skrev:

Godt noen kvinner innrømmer at de liker en shower.

For meg som har 18 cm lang og samtidig tykk penis når den er slapp så er det klart at det vises i enkelte tilfeller.

Jeg har aldri opplevd å få annet enn positive kommentarer på den velfylte buksa mi (og det er sjeldent slik blir kommentert)

Noen damer glor litt, og menn glor masse. Sistnevnte kunne jeg lett klart meg uten 🤣

Haha! Tviler ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Egentlig ikke noe jeg har tenkt på. Mannen har shower og jeg er fornøyd med den. Det er jo deilig å se på den når den er slapp og i en ikke-sex situasjon også, der den henger tungt ned. 

Anonymkode: bd7c7...195

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...