Gå til innhold

Han har får stort

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han jeg holder på med har får stort, liker han veldig godt vi har ikke hatt sex ennå, vi har prøvd.. men den går ikke inn. Ihvetfall ikke doggy

:( Og når jeg har sex med andre gjør det bare vondt egentlig... skjønner ikke hva som er problemet med meg! 

Anonymkode: d4dc6...06b

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det er ikke du som har problemet. Det er han. Han er ganske enkelt for stor til å penetrere deg nå. Dere trenger lang tid for at du skal kunne ta imot han.

Endret av Tøytigern
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor stort er fåret hans?

Anonymkode: cb300...0d3

• Liker 8
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:( Og når jeg har sex med andre gjør det bare vondt egentlig... skjønner ikke hva som er problemet med meg! 

Du er ganske enkelt ikke trygg nok på dem og kåt nok til at det er godt for deg å ligge med dem. Sex er mere enn inn/ut.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvor stort er fåret hans?

Anonymkode: cb300...0d3

Hun har et lam i forhold.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Tøytigern skrev:

Det er ikke du som har problemet. Det er han. Han er ganske enkelt for stor til å penetrere deg nå. Dere trenger lang tid for at du skal kunne ta imot han.

Hva kan jeg gjøre? Vil ha han, men redd han går etter andre siden han ikke kan få sex fra meg. Liker ikke å bruke dildo eller noe sånt 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva kan jeg gjøre? Vil ha han, men redd han går etter andre siden han ikke kan få sex fra meg. Liker ikke å bruke dildo eller noe sånt 

Det du kan gjøre er å få han til å forstå at han er for stor til å penetrere deg uten at han får deg skikkelig våt og kåt. Det kan hende dere må vente med penetreringen til etter at du har kommet- og at han må vide deg litt ut med hender/fingre og bruke mye glidekrem. 

Alt kommer an på hvor anspendt du føler deg i situasjonen, sammen med dem som du vil ligge med.

• Liker 1
Skrevet

Er du redd for at det skal bli vondt, trekker du deg gjerne sammen og spenner deg sånn at det blir vondt.---- Og det blir en ond sirkel. Så kan hende dere må bli trygge på hverandre under sex uten penetrering i starten. Godtar  han ikke at han er såpass stor, så han vil finne andre- ja da lar du han gå.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Tøytigern skrev:

Det du kan gjøre er å få han til å forstå at han er for stor til å penetrere deg uten at han får deg skikkelig våt og kåt. Det kan hende dere må vente med penetreringen til etter at du har kommet- og at han må vide deg litt ut med hender/fingre og bruke mye glidekrem. 

Alt kommer an på hvor anspendt du føler deg i situasjonen, sammen med dem som du vil ligge med.

Ok takk, skal snakke med han:) 

jeg blir ganske anspent ja  så kan hande jeg trekker meg sammen, men er også redd for sex. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Tøytigern skrev:

Er du redd for at det skal bli vondt, trekker du deg gjerne sammen og spenner deg sånn at det blir vondt.---- Og det blir en ond sirkel. Så kan hende dere må bli trygge på hverandre under sex uten penetrering i starten. Godtar  han ikke at han er såpass stor, så han vil finne andre- ja da lar du han gå.

Ok, takk for rådet !

• Liker 1
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok takk, skal snakke med han:) 

jeg blir ganske anspent ja  så kan hande jeg trekker meg sammen, men er også redd for sex. 

Så lenge du er redd for å ha sex vil du nok merke at det ikke er særlig tilfredstillende. Det blir det først når man ser fram til det og gjerne er litt ivrig. Sats på masse nærhet i begynnelsen og kjenn etter hva det er han gjør med deg som tross alt er godt. Sats på å tilfredstille han oralt, mens dere eksperimenterer med penetrering (å vide deg ut så det går) uten at målet er inn/ut-sex. Du kan be han slikke deg og kjærtegne kroppen din. Det viktige er at dere stoler på hverandre og kommer over sjenerthet.

Jeg kan anbefale deg en ting til og det er å forsøke å onanere litt og bli bedre kjent med din egen kropp og hva som tenner deg og gjør deg våt- og deretter gjøre disse tingene sammen med han.

Ønsker deg lykke til :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Prøv anal i stedet, det kan ofte være lettere å få den inn der.

Be han bruke litt spytt som glidemiddel før han trykker den inn.

Anonymkode: 28311...4b1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Prøv anal i stedet, det kan ofte være lettere å få den inn der.

Be han bruke litt spytt som glidemiddel før han trykker den inn.

Anonymkode: 28311...4b1

:dry:

Anonymkode: 7a903...f16

• Liker 4
Skrevet

Sjekk ho @siswet, ho kan kanskje lære deg nye triks😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...