Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Synger dere for maten?

Mye prating og tulling?

Er dere rolige eller seriøs?

Leker noen med barna?

Er det krangling?

Osv osv.....

Hvordan er det hos din familie i selskap?

Anonymkode: 9c9fd...61a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi prater, tuller, er rolige og seriøse, en god miks av de overnevnte. 

Det er alltid noen som enten ser til barna eller så er noen med å leker med de. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ingen synging for maten, nei. Mye prating, noe tull. Ikke rolig, mest stressende og mye ampre diskusjoner og krangling selv om alle nekter for at de hater hverandre. Jeg leker med barna, ingen andre. Da slipper jeg å sitte med de andre. 

Anonymkode: 0b648...378

• Liker 1
Skrevet

Ingen barn lenger, heldigvis. Vil oppsummere tilstelningene som awkward på sitt beste.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Synger før maten? Nei, vi er ikke kristne.

Familieselskapene våre utvikler seg fort til en fyllefest. Store drankere hele gjengen. Og jeg elsker det. :) Skikkelig god stemning!

Vi spiller kort og snakker dritt til sola står opp.

Anonymkode: d254f...652

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Avhengig av hvilken side av familien det er sammen med, og hvem som er til stede. På morssiden er det foreløpig ingen barn. Vi synger for maten. Stemningen er god og vi veksler mellom trivelig prat og latter og moro. Det er sjelden stille rundt bordet hos oss. Det samme gjelder når vi bare er kjernefamilien med svigerbarn.

Men farssiden har vi ikke den helt nære kontakten. Praten flyter stort sett greit mellom søsken med partnere. Forholdet mellom søskenbarna er svært varierende, og noen av oss har veldig lite til felles, og treffes ikke til tross for at vi bor nært hverandre. Men altså, stort sett blir man sittende sammen med noen av dem man kommer greit overens med, og så er stemningen grei. Som regel tar foreldre/besteforeldre/tanter seg av barna.

Anonymkode: 4358d...4e5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bare krangling - uansett om det er julaften eller grilling på sommeren. 

Anonymkode: 90c8d...f7f

Skrevet

Det er ikke ofte vi har familieselskaper, men vi har et tradisjonelt romjulsselskap med mammas kusine og hennes familie hvert år, og da har vi det kjempegøy! Vi spiser deilig mat og ler og fjaser veldig mye, har pakkelek, og mannen hennes har ofte laga en quiz, så vi deler oss i to lag, det er veldig mye humor! Jeg gleder meg alltid til de selskapene! :) Det er heldigvis alltid alkoholfritt. 

Skrevet

Synger for maten- kristen familie.

Gode samtaler, mye diskusjoner (og litt kverulering i blant)

Mye lek med barnebarna/tantebarna i familien.

Lite drikking og den type.

Litt lite lek og spill, dessverre. Men er blitt mer av det med nye tilskudd i familien. 

Rolige, hyggelige, men ikke så mye fart😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...