AnonymBruker Skrevet 22. mai 2019 #1 Skrevet 22. mai 2019 Får man ofte sannheten fra fulle folk? Anonymkode: e99e5...975
Tøytigern Skrevet 22. mai 2019 #2 Skrevet 22. mai 2019 Hvorfor skulle man det? De ljuger da som faen. Dessuten mangler de vurderingsevne. Men ellers hender det de sier det som faller dem inn akkurat der og da. Og da kan det hende at det som faller dem inn er sannheten. 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2019 #3 Skrevet 22. mai 2019 Jeg har selv sagt og gjort ting i fylla jeg ikke kan stå for og mene egt. Noen blir vell annerledes. F.eks har jeg hatt ons i fylla, men slutta med det da jeg uansett angret og foretrekker sex edru med en fremmed Anonymkode: 2c755...72f
Summ Skrevet 22. mai 2019 #4 Skrevet 22. mai 2019 Det er myte... «sannheten får man fra barn og fulle folk» men jeg kan si ting jeg ikke nødvendigvis ville sagt edru, når jeg er full. Men avslører ikke hemmeligheter liksom.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2019 #5 Skrevet 22. mai 2019 En venninne av meg lyver så det renner av henne når hun er full. hun sier så utrolig mye teit, og er fullstendig klar over at hun lyver når hun er full selv. Hvorfor hun gjør det derimot, vet hun ikke. Anonymkode: 0ac1b...fbd
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2019 #7 Skrevet 23. mai 2019 Noen ting kan komme ut i fylla ja hva du synes om andre for eksempel. Mistenkte at jeg "venninne" var lei av meg og ikke ville ha meg i gjengen, men jeg trodde det bare satt i hodet mitt. Men så dro vi på fest da og ble fulle så slo hun til meg og ba meg gå. Jeg klarte også å avsløre at jeg likte en fyr en gang. Gikk rett bort og kyssa han, han kyssa ikke tilbake og jeg boksa han i ansiktet. Fylleangsten kom elegant etter dagen etterpå. Men så har jeg også funnet på ting i fylla. Anonymkode: 2af1e...08d 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2019 #8 Skrevet 23. mai 2019 Jeg synes nesten alle er hyggelige og koslige når jeg er full. Så nei, du snakker med en annen versjon av personen. Anonymkode: 148fe...7bf 1
Gjest Mask Skrevet 23. mai 2019 #9 Skrevet 23. mai 2019 Det er den eneste frykten jeg har når jeg er på fest, å få sannheten om utseendet mitt
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2019 #10 Skrevet 23. mai 2019 Du glemte barna! "Av barn og fulle folk får man høre sannheten" Anonymkode: 465bf...bd5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå