Gå til innhold

Undertøy på under etter-sex samtalen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ser på amerikanske filmer at mennene har på boksern og damene truse og bh med en gang de er ferdig med sexen. Eventuelt hvis dama er toppløs tviholder dama på dyna så ikke puppene skal ses.

Hvor vanlig er dette? Blir dere dritsjenerte straks dere har fått hva dere vil ha og stuper inn i undertøyet før dere snakker noe mer sammen? Er amerikanere mer sjenerte i senga en oss?

Anonymkode: fc152...f06

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker at det er veldig individuelt og at det gjøres slik fordi det er slik det er mest gjennomførbart på film, skuespillerne er ikke interessert i å ligge på utstilling.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du vet at det er forskjell på film og virkelighet, ikke sant?

Anonymkode: 79599...553

• Liker 8
Skrevet

Det er vel ikke så mye samtale etterpå.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hos oss funker det sånn:

Sex, han går på do, jeg går på do, og vipps så har plutselig begge truse på. Så ligger vi i senga og koser og snakker. Superromantisk, nei😂 men han må stort sett alltid etter utløsning, og jeg må for å unngå uvi+unngå søl. Så da havner jo fort noe undertøy på.

Det sagt, ja, jeg trekker også litt raskt under dyna. Man slipper seg jo mer løs under sex, mens etterpå kan jeg nok bli litt bevisst kroppen min, som er litt dvask og lubben🙈

Anonymkode: 52040...3c4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Etter sex går hun alltid på do, for å få ut mine edle dråper. Jeg tar meg også en tur på badet og vasker stellet med en vaskeklut. Etterpå legger vi oss begge hun under dyna si og jeg under dyna mi. Selvsagt sover begge nakne.

Anonymkode: 770f5...cec

• Liker 2
Skrevet

Her er det ikke som på film! Vi ligger og snakker og koser lenge etterpå. Uten klær og uten at dyna trenger å dekke til  

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vi går alltid sporenstreks i dusjen å vasker oss. Så tar vi på undertøy.

Anonymkode: 33f86...eb3

AnonymBruker
Skrevet

For min del blir det ikke noe etter sex-snakkings før jeg har fått vasket meg og fått på rent undertøy. Mange av mine partnere har aldri skjønt hvorfor, men jeg grøsser av tanken på å ligge naken etter sex.

Anonymkode: 1b7a8...d75

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser på amerikanske filmer at mennene har på boksern og damene truse og bh med en gang de er ferdig med sexen. Eventuelt hvis dama er toppløs tviholder dama på dyna så ikke puppene skal ses.

Hvor vanlig er dette? Blir dere dritsjenerte straks dere har fått hva dere vil ha og stuper inn i undertøyet før dere snakker noe mer sammen? Er amerikanere mer sjenerte i senga en oss?

Amerikanere er hysterisk opptatte av å ikke vise det minste pupp på film. Gjør de det så skrus aldersgrensen opp med en gang. De har jo som kjent ikke samme syn på nakenhet som vi i Norden har.

Anonymkode: 8b445...525

• Liker 1
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi går alltid sporenstreks i dusjen å vasker oss. Så tar vi på undertøy.

Anonymkode: 33f86...eb3

Mister dere ikke litt da? Jeg synes det er så fint å ligge der en stund etterpå, snakke og kose og føle seg veldig nær hverandre. 

Hvorfor må dere dusje og kle på dere med en gang? 

AnonymBruker
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Du vet at det er forskjell på film og virkelighet, ikke sant?

Anonymkode: 79599...553

Merkelig svar. Nå er vel poenget å finne ut hvor likt/ulikt det er. Tråden så langt viser både at noen gjør det som på amerikanske filmer mens noen ikke gjør det slik.

Anonymkode: 72ed7...4bd

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har både studert og jobbet i usa og kan avkrefte at det er "malen" for amerikanere. Av alle jentene som fikk smake "Norwegian steel" var det bare 1 som var sjenert. Resten var absolutt ikke sjenert for å vise verken their "cave"  or their "twins" 🙂 

Anonymkode: 5a0a7...ad0

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har tenkt det samme, å så er ofte lyset avslått. Det blir litt unaturlig og teit syntes jeg. Men de fleste kjente kvinnelige skuespillerne i USA har en eller flere ganger vist puppene på film, andre alt, Eva Green, Kate Winslet, Sherilyn Fenn og Mimi Rogers for eksempel. Flotte damer da. 

Skrevet
1 time siden, solmåneogstjerner skrev:

Mister dere ikke litt da? Jeg synes det er så fint å ligge der en stund etterpå, snakke og kose og føle seg veldig nær hverandre. 

Hvorfor må dere dusje og kle på dere med en gang? 

Hvorfor må man ligge og snakke, spør jeg. Hva er greia med det? Jeg liker å enten stå opp og spise noe, da i undertøy etter å ha vasket snoppen, eller ganske enkelt bare sove. Det kommer an på om jeg blir trøtt eller sulten. 

Skjønner ikke behovet for å ligge der å snakke.

Gjest Paramount
Skrevet
3 minutter siden, Tøytigern skrev:

Hvorfor må man ligge og snakke, spør jeg. Hva er greia med det? Jeg liker å enten stå opp og spise noe, da i undertøy etter å ha vasket snoppen, eller ganske enkelt bare sove. Det kommer an på om jeg blir trøtt eller sulten. 

Skjønner ikke behovet for å ligge der å snakke.

Skjønner ikke det med pratet jeg heller. Når jeg er utmattet, og døsig fornøyd, er det tid for å kose seg i søvn, gjerne i skje med en hånd mellom benene hennes. 

Og film er film. Filmskaperne ønsker å t unngå de strengeste sensurreglene, for å nå et størst mulig publikum, for å tjene mest mulig penger. Så enkel er forklaringen på klesvanene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...