Søtpotita Skrevet 26. april 2005 #1 Skrevet 26. april 2005 Skal kjøpa meg ny foundation og er litt usikker på kva eg skal velga...Til no har eg brukt Clinique, men synes at den kan vera litt lite dekkande. Har blandingshud som kan bli ganske tørr og som kan få kviser i periodar. Har høyrt at eg helst ikkje skal ha oljebasert foundation. Har også veeeldig lys hud så fargen må ikkje vera særlig mørk. Er det nokon som har nokon gode forslag?
Fru Fomle Skrevet 26. april 2005 #2 Skrevet 26. april 2005 Jeg bruker Kanebo Cream Finish, synes den er kjempebra! :-) Kanebo har også en foundation som er litt mindre dekkende, husker ikke hva den heter.
Gjest Gjesta Skrevet 26. april 2005 #3 Skrevet 26. april 2005 Kanskje du kunne prøve mineralfoundation? Det er foundation i pudderform som du børster på med en kost. Er laget av kun naturlige ingredienser fra naturen, og har innebygget solbeskyttelse. Dekkevnen kan du regulere fint selv, etter hvor mye du legger på. Jeg har sett merkene Bare Escentuals og GloMinerals her hjemme. BE gir litt skinnende finish, mens GM er mer matt. Selges hos hudpleiere, men du kan teste der og eventuelt bestille på nett senere. BE har fine lyse farger; 1.2 er ganske så lys, og gultonet, og kan sikkert passe deg.
Gjest Diana Skrevet 27. april 2005 #4 Skrevet 27. april 2005 Har selv blandingshud og liker foundations fra Dermalogica og Dior. Hvis du synes Cliniques foundations blir for dekkende,kan du prøve Clinique farget dagkrem....
Søtpotita Skrevet 29. april 2005 Forfatter #5 Skrevet 29. april 2005 Takk for svar Var og fekk prøve på Kanebo sin foundation og vart veldig fornøyd! Veldig fin konsistens og fargen passa perfekt! Så det blir nok den!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå