AnonymBruker Skrevet 22. mai 2019 #1 Skrevet 22. mai 2019 Sender kvinner deg toppløse, sexy bilder av selv till deg? via snap eller mms? hvilken relasjon har dere? hvor lenge har dere kjent hverandre? Anonymkode: c9dc9...568
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2019 #2 Skrevet 22. mai 2019 Jeg er kvinne da. Men jeg sendte bilder til min ff, og han sendte til meg. Jeg fikk ikke noe ut av det for å være ærlig, utenom at jeg visste at han likte det. Vi begynte vel med denne type snapping da vi hadde kjent hverandre i et par måneder. Anonymkode: 5b970...4b5
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2019 #3 Skrevet 23. mai 2019 Ja har fått flere av kvinner jeg har møtt i diverse sammenhenger. Er ganske vanlig. De legger jo ut rumpe/puppebilder over alt på sosiale medier også. Anonymkode: fc171...236
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2019 #4 Skrevet 23. mai 2019 Ganske vanlig ja, både av vaginaer og pupper 😉 synes det er koselig men ikke når jeg er på jobb. Dressbukse og reisning passer dårlig sammen 🙂 Anonymkode: ca2f2...052
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2019 #5 Skrevet 23. mai 2019 Har tre damer jeg sexter med og utveksler bilder med med jevne mellomrom, to av dem var jeg ff med for 5-6 år siden, den tredje jobbet jeg sammen med i min forrige jobb inntil for to år siden, hadde aldri sex med henne, men flørtet endel. Anonymkode: 1c5f7...9ba
Bamseklemmer Skrevet 23. mai 2019 #6 Skrevet 23. mai 2019 Jeg får flere bilder og clip daglig på twitter fra min kåte followers, 8 av 10 er fake🤫 1
Gjest Alterego666 Skrevet 23. mai 2019 #7 Skrevet 23. mai 2019 Jeg er i avstandsforhold, så svaret gir seg selv. Nåværende partner er langt fra første som har delt av seg selv. Messenger er det foretrukne mediet.
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2019 #9 Skrevet 23. juni 2019 På 22.5.2019 den 22.14, AnonymBruker skrev: Jeg er kvinne da. Men jeg sendte bilder til min ff, og han sendte til meg. Jeg fikk ikke noe ut av det for å være ærlig, utenom at jeg visste at han likte det. Vi begynte vel med denne type snapping da vi hadde kjent hverandre i et par måneder. Anonymkode: 5b970...4b5 Elsker bryster Anonymkode: c9dc9...568
Master1 Skrevet 23. juni 2019 #10 Skrevet 23. juni 2019 Ja det hender både bilder og ro sexting er jo bare kjekt det da M@ster
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2019 #11 Skrevet 23. juni 2019 Når jeg har lyst på bilder, da ber jeg om det og får. Aldri av ansikt og kjennetegn, om de ikke har noe imot å bli gjenkjent da. Anonymkode: 3b838...bab
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2019 #12 Skrevet 23. juni 2019 Husker jeg sendte ekstremt mange nakenbilder til eksen.. Han har sikkert et helt lager. Lurer på om han har slettet de... Jeg tror ikke han er typen til å spre de eller vise de til andre. Magefølelsen min sier iallefall at bildene er trygge. Vi hadde ikke avstandsforhold, men han var fisker og var 6 uker på og 6 uker av på båt. Min forrige partner sendte jeg ikke nakenbilder til, kun på snapchat, så bildene forsvant jo og han screenshotet ikke. Han ville ikke ha nakenbilder av meg faktisk, for han var så redd for at de skulle havne på avveie. Jeg foreslo å legge inn bilder på en minnepenn, men det ville han heller ikke, for han var skikkelig paranoid når det gjaldt slikt. Han ville derimot at jeg skulle sende på snap. Da forsvant det jo i det minste. Ellers hadde jeg en periode der jeg la ut bilder av meg på nakenprat. Dette var en trist og usikker periode i livet mitt. Jeg syns det å sende nakenbilder er utrolig spennende og pirrende, men nå har jeg såpass mange tatoveringer på armene at jeg kan bli gjenkjent om et bilde havner på avveie. Ingen tatoveringer på torso, rygg, rumpe osv, men en arm kommer fort med på bildet uansett. Jeg har egentlig lovet meg selv å aldri sende nakenbilder igjen, i frykt for at det skal sprees, for det må jo være helt grusomt. Men igjen, i et forhold er det spennende og gøy. Sende bilde av seg i sexy undertøy til typen noen dager før man skal treffes f.eks... Åhh. Liker ikke sexchatting, for mye sextak osv og onanering osv via skype/snapchat, men pirring er gøy! Anonymkode: 0ce0b...2d1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2019 #13 Skrevet 23. juni 2019 Får bilder flere ganger i uken fra forskjellige damer. De luddrene tror jeg elsker dem også 😄 Anonymkode: 5eb9e...218
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2019 #14 Skrevet 23. juni 2019 Å få spredd bilder er da uproblematisk?? Nakenhet er veldig naturlig Anonymkode: 51014...699
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2019 #15 Skrevet 23. juni 2019 Jeg kan forstå at noen syns sånt er spennende i litt etablerte forhold eller blant elskere/ff, men jeg er så lei av menn som sender dickpics når man såvidt har begynt å snakke gjennom en datingside, eller når man bare har møttes en gang uten at noe seksuelt skjedde. Jeg er alltid ærlig på at jeg er ute etter noe seriøst, men når menn begynner ønskede disse bildene eller be om å få lettkledde bilder av med, da mister jeg respekten, det er skikkelig turn off. Anonymkode: ee3eb...44a 2
Solsikke2 Skrevet 1. juli 2019 #16 Skrevet 1. juli 2019 Jeg sender masse nudes, og digger det! Liker oppmerksomheten og at jeg får deilige bilder tilbake!
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2019 #17 Skrevet 1. juli 2019 5 timer siden, Solsikke2 skrev: Jeg sender masse nudes, og digger det! Liker oppmerksomheten og at jeg får deilige bilder tilbake! Oppmerksomhet rundt kroppen din ja. Ikke du som person. Jeg likte den oppmerksomheten og da jeg gjorde d. For ei med litt dårlig selvbildet var det en boozt. Men gjennomskuet de etter en stund at hver gang de kom online var det for å få flere bilder. Null interesse what so ever in me som person. Dette gjorde at jeg etter hvert følte at dette er ikke bra. Overfladisk og menn kan si mye positivt for ett bilde til. Derfor kuttet jeg ut det der. Nå er det kun til min ff jeg kan finne på sånt fordi han betyr noe for meg. Vi er intime in real og d blir anderledes syns jeg. Enig med henne som skrev at å få dp i første chat er sånn en nedtur. Jeg mister og all respekt der. Men å se min ff sin det er mer spennende😋 Sier ikke at du skal stoppe hvis det makes you feel good. Bare slik jeg opplevde det. Anonymkode: 0bafe...385
Rotemor Skrevet 1. juli 2019 #18 Skrevet 1. juli 2019 (endret) På 23.5.2019 den 9.51, AnonymBruker skrev: Endret 1. juli 2019 av Rotemor
Gjest Alterego666 Skrevet 1. juli 2019 #19 Skrevet 1. juli 2019 Jeg er i avstandsforhold, og min telefon er breddfull av nudes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå