Gå til innhold

Hvor mye tror dere jeg kan få i lån som uføretryggdet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ca 2mill. I egenkapital . Men jeg er ung ufør med minstesats å enslig forsørger for ett barn på 10 år.  Inntekt med forsørger tillegg å trygd er 310 000 kr i året. Og bidrag i mnd på 3500 kr . Hvor stort lån kan jeg få?

Anonymkode: 28bf2...36d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så flink du har vært til å spare! vanskelig å si når vi ikke vet utgiftene dine. 

Anonymkode: 00e2d...fe9

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk 2.550.000 med samme inntekt og to barn som jeg forsørget alene. (Et ekstra barnetillegg med andre ord). 

Null egenkapital, fikk tilskudd i tillegg på 500.000. Jeg er funksjonshemmet og trengte rullestolvennlig bolig, vet det ble lagt veldig vekt på i min søknad. Jeg søkte og fikk via startlån i kommunen. 

Anonymkode: fe631...b0c

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ca 2mill. I egenkapital . Men jeg er ung ufør med minstesats å enslig forsørger for ett barn på 10 år.  Inntekt med forsørger tillegg å trygd er 310 000 kr i året. Og bidrag i mnd på 3500 kr . Hvor stort lån kan jeg få?

Med to mill i EK regner jeg med du kanskje ikke trenger så stort lån?.. :) regner med du får det du vil ha, om du ikke har enorme krav. 

• Liker 3
Skrevet

Så flink du er som har spart så mye. ❤️

AnonymBruker
Skrevet

Maks 1,5 mill, men vil tro banken setter noe lavere. Rundt 1-1,2 antakeligvis. 

Du har en lav inntekt, med forsørgeransvar. Bidrag og barnetillegg forsvinner om 8 år og blir ikke tatt med som inntekt.

Anonymkode: 21078...63e

Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

ca 1,4-2 millioner er hva jeg har hørt er maks de gir til de med 300 000 i inntekt, og med 2 mill i egenkapital får du jævlig mye for hvis du velger å ikke bo midt i smørøyet i Oslos fineste.

AnonymBruker
Skrevet

Vet flere banker som nekter lån til uføretrygdede fordi sende uføretrygdet. Jeg  tror ikke du får lån desverre.

Anonymkode: 7c8ec...c40

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet flere banker som nekter lån til uføretrygdede fordi sende uføretrygdet. Jeg  tror ikke du får lån desverre.

Hvilke banker er det som nekter uføretrygdede lån? :)

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er bare tull. Uføretrygd er fast inntekt som man ikke mister. Man kan miste en jobb for eksempel, så sånt sett er jobbinntekt mere usikker inntekt, om bankene skal se på den faktoren.

Jeg er uføretrygdet og fikk boliglån i to banker. Dnb var den ene av dem. 

• Liker 1
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer helt an på hvor mye du får utbetalt i måneden. 

• Liker 1
Gjest Raggy
Skrevet

Gå inn på en bank sin nettside å bruk lånekalkulatoren så får du sånn ca svar på lånesum. Du kan levere lånesøknad elektronisk i de fleste banker og få svar dagen etter så det er nok raskere enn å spørre her :) Søk i mange banker så vil du se om det er forskjell og du kan se hvor du får best vilkår.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...