AnonymBruker Skrevet 22. mai 2019 #1 Del Skrevet 22. mai 2019 Har hatt sex på fylla to ganger, den ene gangen husket jeg ingenting og den andre gangen hadde jeg et pat glimt, husker ikke noe før eller etter. er der flere enn meg som har opplevd det? Alle sier man husker det om man har sex med noen, uansett hvor full man er.. jeg har i det siste fått blackout utrolig lett, og kan virke helt oppegående selv om jeg har fullstendig blackout.. Anonymkode: d5770...ed1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardenus Skrevet 22. mai 2019 #2 Del Skrevet 22. mai 2019 Det er jo det som er litt skummelt med blackout, du virker tilstede og alt er fint og flott, men dagen etter så husker du lite/ingenting. Du burde virkelig redusere alkohol inntaket hvis dette skjer så lett som du sier. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2019 #3 Del Skrevet 22. mai 2019 17 minutter siden, Ardenus skrev: Det er jo det som er litt skummelt med blackout, du virker tilstede og alt er fint og flott, men dagen etter så husker du lite/ingenting. Du burde virkelig redusere alkohol inntaket hvis dette skjer så lett som du sier. Ja, pleier å gjøre det men noen ganger glemmer jeg meg og er mer avslappet til drikkingen. Før gikk jo veien gradvis, mens nå kan jeg føle meg i bare fin og brisen form til det helt plutselig blir svart. Lurer på hvordan jeg er da, men siden ingen tror jeg har blackout regner jeg med det ikke synes spesielt på meg at jeg er så full.. den tiden der jeg tenker til meg selv: oi nå er jeg skikkelig full, men likevel husker alt dagen derpå, er helt forbi.. noen som vet hvorfor det er slik?? ts Anonymkode: d5770...ed1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2019 #4 Del Skrevet 22. mai 2019 Du blr fortelle dette til venner/folk du er med når du drikker, så kan de hindre deg i å gjøre noe dumt. Jeg ville iallfall fått skikkelig fylleangst hvis jeg ikke husket at jeg lå med noen. Anonymkode: 3caa9...edb 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2019 #5 Del Skrevet 22. mai 2019 Husker du å spise før du drikker? De gangene jeg ikke har spist er de gangene jeg har fått blackout. Hvis jeg har spist husker jeg alt selv om jeg er skikkelig full. Anonymkode: ecc4a...348 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2019 #6 Del Skrevet 22. mai 2019 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Husker du å spise før du drikker? De gangene jeg ikke har spist er de gangene jeg har fått blackout. Hvis jeg har spist husker jeg alt selv om jeg er skikkelig full. Anonymkode: ecc4a...348 Ja, har hatt skikkelig blackout 3 ganger og alle gangene har jeg spist rett før jeg begynte å drikke, noe som egentlig er uvant meg.. så jeg skjønner ikke ts Anonymkode: d5770...ed1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elizabeth89 Skrevet 22. mai 2019 #7 Del Skrevet 22. mai 2019 Eh, nei... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 22. mai 2019 #8 Del Skrevet 22. mai 2019 Det er den beste sexen det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2019 #9 Del Skrevet 22. mai 2019 Slutta å ha fyllesex, etter at jeg våkna opp (ubeskytta sex) med den 18 år eldre ex-kona til min mors fetter. Hennes barn er mine tremenninger, så det skulle tatt seg ut hvis........ . Nå gikk det heldigvis bra, men alderen hennes var helt i grenseland. Må si jeg var nervøs en stund der gitt. 😯 Anonymkode: 2d05f...c65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2019 #10 Del Skrevet 22. mai 2019 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Slutta å ha fyllesex, etter at jeg våkna opp (ubeskytta sex) med den 18 år eldre ex-kona til min mors fetter. Hennes barn er mine tremenninger, så det skulle tatt seg ut hvis........ . Nå gikk det heldigvis bra, men alderen hennes var helt i grenseland. Må si jeg var nervøs en stund der gitt. 😯 Anonymkode: 2d05f...c65 Men huska du da? Problemet her er liksom at jeg KUN har fyllesex når jeg har blackout og det går ganske i mot den jeg ønsker å være, og det i tillegg til at det er skremmende å flaut å ikke huske noe Anonymkode: d5770...ed1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2019 #11 Del Skrevet 23. mai 2019 Mann her. Det har skjedd flere ganger. Anonymkode: edb60...2f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2019 #12 Del Skrevet 23. mai 2019 Skjedd flere ganger med et par stk, og sexpartner har vært edru og husket alt, litt ekkelt syns jeg når jeg ikke engang hadde visst at vi hadde hatt sex med mindre jeg ikke var sår nedentil, kan ha gjort og sagt alt mulig rart i en sårbar setting 😕. Når det har skjedd med kjæresten har jeg ikke brydd meg. Anonymkode: 6bb95...cab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2019 #13 Del Skrevet 23. mai 2019 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Men huska du da? Problemet her er liksom at jeg KUN har fyllesex når jeg har blackout og det går ganske i mot den jeg ønsker å være, og det i tillegg til at det er skremmende å flaut å ikke huske noe Anonymkode: d5770...ed1 Nei, husker bare glimt. Flaut ja,det er bare forordet. Anonymkode: 2d05f...c65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2019 #14 Del Skrevet 23. mai 2019 Dere kjenner jo på pikken /fitta om dere har pult 🙈 Våkner med fremmede, fremmede plass,tøy av /på. Anonymkode: 6da39...df5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måbarefåsiat... Skrevet 23. mai 2019 #15 Del Skrevet 23. mai 2019 Sprit. Jeg måtte slutte å drikke sprit. Jeg hadde noen ubehagelige opplevelser og det var ikke ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2019 #16 Del Skrevet 23. mai 2019 9 timer siden, Måbarefåsiat... skrev: Sprit. Jeg måtte slutte å drikke sprit. Jeg hadde noen ubehagelige opplevelser og det var ikke ok. Jeg skal også slutte å drikke sprit!! Før var det aldri noe problem, men nå har jeg tydeligvis NULL kontroll lenger.. utrolig skremmende og unehagelig Anonymkode: d5770...ed1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malibu Skrevet 23. mai 2019 #17 Del Skrevet 23. mai 2019 På 22.5.2019 den 20.24, AnonymBruker skrev: Har hatt sex på fylla to ganger, den ene gangen husket jeg ingenting og den andre gangen hadde jeg et pat glimt, husker ikke noe før eller etter. er der flere enn meg som har opplevd det? Alle sier man husker det om man har sex med noen, uansett hvor full man er.. jeg har i det siste fått blackout utrolig lett, og kan virke helt oppegående selv om jeg har fullstendig blackout.. Anonymkode: d5770...ed1 Been there, done that🙋🏻♀️ Man skulle tro man husket sånne ting ja, men neida, fullt mulig å få blackout. På min «liste» står det et spørsmålstegn bak tre av navnene. Jaja, shit au😂 Men ja, var nok spriten som har skylda her også, aldri fått blackout hvis når holder meg unna det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2019 #18 Del Skrevet 23. mai 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Dere kjenner jo på pikken /fitta om dere har pult 🙈 Våkner med fremmede, fremmede plass,tøy av /på. Anonymkode: 6da39...df5 Jaa selvsagt, men poenget her er liksom at man puler fordi man er så full, og i tillegg ikke husker Anonymkode: d5770...ed1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #19 Del Skrevet 2. juni 2019 Vær avholden en lang periode. Black out skjer raskere ved høyt forbruk over lengre tid. Har vært der selv. Man er full men helt OK der og da, men det går rett ut av korttidshukommelsen. Samme om man glemmer sex eller hvordan man kom seg hjem. Anonymkode: 43be0...70e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #20 Del Skrevet 3. juni 2019 Det har skjedd meg et par ganger også. Jeg la om drikkevanene. Passer alltid på å spise fet mat før jeg drikker og drikker vann innimellom. Anonymkode: c4628...dae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå