Gjest gjest1 Skrevet 28. april 2005 #41 Skrevet 28. april 2005 Velkommen tilbake Waco - men jeg skulle bare ønske at du tenkte litt mer igjennom påstandene dine og kom med litt kraftigere belegg for dem før du hiver dem ut her. Da kunne det blitt ordentlige debatter rundt det. Sånn som du legger frem tingene og dine egne kommentarer til dem så er det vel knapt noen som gidder å engasjere seg.
Gjest Anonymous Skrevet 28. april 2005 #42 Skrevet 28. april 2005 Velkommen tilbake Waco - men jeg skulle bare ønske at du tenkte litt mer igjennom påstandene dine og kom med litt kraftigere belegg for dem før du hiver dem ut her. Da kunne det blitt ordentlige debatter rundt det. Sånn som du legger frem tingene og dine egne kommentarer til dem så er det vel knapt noen som gidder å engasjere seg. Se litt på tallene selv, da. Tror de fleste her inne tar minst like lett på det hele som waco. Dette er påstander som er fine for å få i gang en debatt, hadde det bare vært debattanter her inne.
Gjest gjest1 Skrevet 28. april 2005 #43 Skrevet 28. april 2005 Vet ikke hvor lenge du har vært her, Gjest, men vi gamle traverne kjenner Waco og innleggene hans veldig godt, og altfor ofte - neste alltid faktisk - handler det om at kvinner gjør seg selv til offer til tross for at det er vi som er vinnerne. På toppen av det er vi faktisk mindre intelligente enn menn og kan ikke føre en normal samtale/debatt uten å begynne å grine og rope på mamma. Og ingen av innleggene hans er mer utdypende enn starten på denne tråden. Alt han kommer med er vage påstander som han har kokt litt på i hodet sitt... (og for å være helt ærlig så lurer jeg på om hodet til denne egentlig intelligente unge mannen er litt tåkelagt av grønn røyk... litt for ofte...jeg tror ikke han gir hjernen sin en sjanse til å klarne opp mellom slagene)
Diktern Skrevet 28. april 2005 #44 Skrevet 28. april 2005 Før i tiden var mennesker generelt undertrykt som fattige, og kvinnerbåde som fattige OG som kvinner. Slik er det for øvrig i dag også, om enn i mindre grad enn før. At en kvinne kan påstå at hun og hennes medsøstre er mindre intelligente enn menn, er vel bare nok et eksempel på det.
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 28. april 2005 #45 Skrevet 28. april 2005 Før i tiden var mennesker generelt undertrykt som fattige, og kvinnerbåde som fattige OG som kvinner. Slik er det for øvrig i dag også, om enn i mindre grad enn før. At en kvinne kan påstå at hun og hennes medsøstre er mindre intelligente enn menn, er vel bare nok et eksempel på det. Undercover :o
Gjest gjest1 Skrevet 28. april 2005 #46 Skrevet 28. april 2005 Før i tiden var mennesker generelt undertrykt som fattige, og kvinnerbåde som fattige OG som kvinner. Slik er det for øvrig i dag også, om enn i mindre grad enn før. At en kvinne kan påstå at hun og hennes medsøstre er mindre intelligente enn menn, er vel bare nok et eksempel på det. Var det meg du henviste til da? Jeg mener "At en kvinne kan påstå at hun og hennes medsøstre er mindre intelligente enn menn, er vel bare nok et eksempel på det"? I såfall må du lese teksten en gang til. Dette er en henvisning til et stadig tilbakevendende argument hos Waco. Ellers leser jeg i et av hans innlegg i dag at han faktisk nå mener at kvinner er mer intelligente enn menn, så jeg vet ikke...
waco Skrevet 28. april 2005 Forfatter #47 Skrevet 28. april 2005 Dette er påstander som er fine for å få i gang en debatt, hadde det bare vært debattanter her inne. Jammen gjest, - ikke glem at sånne fordomsfrie jenter som mysan aldri er forutinntatte når de avgir sine svar... Hvorfor er det ingen som vil diskutere hvorfor gutter tar oftest selvmord? Waco
Diktern Skrevet 29. april 2005 #48 Skrevet 29. april 2005 det kan godt hende. jeg synes bare det står usedvanlig dårlig til med feminismen i dag.
Gjest Anonymous Skrevet 29. april 2005 #49 Skrevet 29. april 2005 Jammen gjest, - ikke glem at sånne fordomsfrie jenter som mysan aldri er forutinntatte når de avgir sine svar... Hvorfor er det ingen som vil diskutere hvorfor gutter tar oftest selvmord? Waco Fordi å diskutere slikt er med på å bryte ned et klassisk bilde av offer/overgriper mange har. Og livsløgner er det trist å miste.
waco Skrevet 29. april 2005 Forfatter #50 Skrevet 29. april 2005 Fordi å diskutere slikt er med på å bryte ned et klassisk bilde av offer/overgriper mange har. Og livsløgner er det trist å miste. Men blir det mer virkelig av og skjule sannheten?
Gjest Anonymous Skrevet 29. april 2005 #51 Skrevet 29. april 2005 Men blir det mer virkelig av og skjule sannheten? Virkelig? Hva er viktig med å kjenne sannheten? Det er trygghet man er ute etter.
Gjest Anonymous Skrevet 29. april 2005 #52 Skrevet 29. april 2005 Hehe for en morsom tråd. Viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiirkelig ille å være mannfolk gitt.
waco Skrevet 29. april 2005 Forfatter #53 Skrevet 29. april 2005 Det er trygghet man er ute etter. Ja du sier noe der gjest, - og trygghet er jo sannheten man skaper for seg selv..
Gjest Anonymous Skrevet 29. april 2005 #54 Skrevet 29. april 2005 Ja du sier noe der gjest, - og trygghet er jo sannheten man skaper for seg selv.. Tryggheten er sannheten som alltid har vært der - det bestående, og du rokker ikke ved det.
Gjest Anonymous Skrevet 29. april 2005 #55 Skrevet 29. april 2005 Hehe for en morsom tråd. Viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiirkelig ille å være mannfolk gitt. Sikkert like ille som å være kvinne. Eller kanskje litt verre. Det må jo være en grunn til at det ikke er forventet at en mann skal leve like lenge som en kvinne.
waco Skrevet 29. april 2005 Forfatter #56 Skrevet 29. april 2005 Det må jo være en grunn til at det ikke er forventet at en mann skal leve like lenge som en kvinne. Forventet? Folk flest ser på det som det mest naturlige i verden at menn dør først.
Gjest sexysadie Skrevet 1. mai 2005 #57 Skrevet 1. mai 2005 Forventet? Folk flest ser på det som det mest naturlige i verden at menn dør først. Det er bare her i den vestlige verden menn dør først, ellers i verden er det kvinner og jenter som dør først.
Gjest manic Skrevet 1. mai 2005 #59 Skrevet 1. mai 2005 Waco! Er du kjekk når du er strippa fra alle dikkedariene da (dyre klær, barbering og smykker) ? Jeg bare tenkte litt på det du sa med dyr utsmykning, og de fleste gutter jeg har falt for har vært ganske søte selv når de står der i adams drakt Stæsj har jo absolutt ikke alt å si! Ofte kan jo en fin personlighet dekke grundig over det meste!
Gjest manic Skrevet 1. mai 2005 #60 Skrevet 1. mai 2005 Ohojsann, jeg trodde jeg svarte på din "jeg har mistet sexlysten" tråd... Sorry..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå