blå Skrevet 27. april 2005 #21 Skrevet 27. april 2005 Åååååååhhhhh.....det er deilig. Dette innlegget fikk meg til å tenke på hvor heldig jeg er som er kvinne. stakkars menn.....................ja ja, de kan jo ikke noe for at de er mer misslykkede enn oss kvinner.
Dagoberta Skrevet 27. april 2005 #22 Skrevet 27. april 2005 Jeg gidder ikke å svare på hver enkelt av påstandene hans, fordi han åpenbart ikke har skrevet et seriøst innlegg. Når noen begynner en diskusjon med å anklage kvinner for å hate menn og drive historieforfalskning, er svaret mitt like saklig:
Gjest Gjesta Skrevet 27. april 2005 #23 Skrevet 27. april 2005 fox, hvis alle kunne velge hva dem ville, - ville alle vært keiseren av jordkloden. Med andre ord, vi kan ikke velge en dritt og alle må bare ta det som blir tilbudt. Hver fjerde mann forblir barnløs av en alder av 40 år. Disse mennene er samfunnets overflødighet og blir en belastning for helsevesenet i årene som kommer. Disse vil også dø tidligere enn andre mennesker. Rart at du ser på det som lykke? Waco He he he. Måtte le litt da jeg leste dette. Det finnes endel taper menn ja, det skal jeg være enig med deg i,men i det store og hele tror jeg det er bedre å være mann. He he he.
Caramba Skrevet 27. april 2005 #24 Skrevet 27. april 2005 Hvorfor er det sånn at mange menn havner utenfor samfunnet? Det er nok helt riktig at menn er overrepresentert på alle de gale statistikkene. Vold, kriminalitet, narkotika, fengsel, selvmord etc. Helt enig i at noe må gjøres for å hjelpe dem som ikke klarer å tilpasse seg dagens samfunn. Kvinner har kjempet seg til en plass i arbeidslivet. vi har kommet oss vekk fra kjøkkenbenken, og inn i et yrke. Det er veldig bra, og det gjenstår fortsatt mye jobb på den arenaen. Det er å vri veldig på historien hvis du mener at kvinner og menn alltid har vært likestilt i samfunn og på arbeidmarkedet. Det er ikke sånn at det er enten kvinner eller menn, det handler om likt menneskeverd for begge kjønn.
Gjest Anonymous Skrevet 27. april 2005 #26 Skrevet 27. april 2005 Kvinner har kjempet seg til en plass i arbeidslivet. vi har kommet oss vekk fra kjøkkenbenken' date=' og inn i et yrke. Det er veldig bra, og det gjenstår fortsatt mye jobb på den arenaen. Det er å vri veldig på historien hvis du mener at kvinner og menn alltid har vært likestilt i samfunn og på arbeidmarkedet. [/quote'] Poenget hans er at ingen har vært likestilte. Begge kjønn diskrimineres på sitt felt. Men rødstrømper higer jo etter å korte ned levetiden sin med åtte år før de er fornøyd med likestillingen..
Gjest Gjesta Skrevet 27. april 2005 #27 Skrevet 27. april 2005 Til Caramba. Det har jeg også lurt på. Hvorfor er det så mange taper menn. he he he. Det er faktisk sånn, masse menn som er narkomane, ikke har jobb eller tiltakslyst. Jeg kjenner mange slike . Som ikke skjønner at de må ha litt guts for å klare seg i samfunnet Men jeg kjenner nesten ingen jenter som er slik. De fleste venninnene mine har guts og jobber og vil noe her i livet. Ser ut til at menn blir taperene i dette samfunnet..
Superlammet Skrevet 27. april 2005 #28 Skrevet 27. april 2005 Skjønner ikke hva kvinnfolk maser over jeg as.. Men rødstrømpene må jo gjøre seg fortjent til tittelen sin, så hvorfor ikke.. Keep it up!
Gjest Anonymous Skrevet 27. april 2005 #29 Skrevet 27. april 2005 drive historieforfalskning, er svaret mitt like saklig: hvilken historieforfalskning?
Superlammet Skrevet 27. april 2005 #30 Skrevet 27. april 2005 Ja akkurat det lurte jeg litt på også...
Gjest Anonymous Skrevet 27. april 2005 #31 Skrevet 27. april 2005 Det er 80 døgnåpne krisesentere for kvinner og 0 døgnåpne for menn. Kanskje det sier noe om hvem som har behov for krisesentre? Og hvem er det som jager kvinnene dit?
Gjest SumoBryter Skrevet 27. april 2005 #32 Skrevet 27. april 2005 Ja, å bli uteligger er vel stortsett en manneting
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 27. april 2005 #33 Skrevet 27. april 2005 Og det med matematikk FEIL!!! Og null uteliggere, og null hjelpesentere!!
Superlammet Skrevet 27. april 2005 #34 Skrevet 27. april 2005 Kanskje det sier noe om hvem som har behov for krisesentre? Og hvem er det som jager kvinnene dit? Menn blir uteliggere istedet fordi det ikke er noen døgnåpne krisesentere..
waco Skrevet 27. april 2005 Forfatter #35 Skrevet 27. april 2005 Kanskje det sier noe om hvem som har behov for krisesentre? Og hvem er det som jager kvinnene dit? Det er som regel alenmødrer med mange barn med forskjellige fedrer som ikke har råd til å betale husleia som havner på krisesentere. Det er den samme bunnrangen av menn som havner på gata og kvinner som havner på krisessenter. Er det liksom ikke vold mot menn og holde på å fryse ihjel ute en vinternatt? Waco
waco Skrevet 27. april 2005 Forfatter #36 Skrevet 27. april 2005 Og det med matematikk FEIL!!! Det er en kjennsgjerning at menn er flinkere enn kvinner i realfag. Vi er mer logiske med andre ord. Waco
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 28. april 2005 #37 Skrevet 28. april 2005 Det er en kjennsgjerning at menn er flinkere enn kvinner i realfag. Vi er mer logiske med andre ord. Waco .. Og jeg lar meg provosere.. hvorfor?
Gjest Litjmæ Skrevet 28. april 2005 #38 Skrevet 28. april 2005 Den siste statistikken jeg finner sier: kjønn har også betydning for karakternivået. Jenter får høyere karakterer enn gutter i alle fag bortsett fra kroppsøving. Det å være jente slår sterkest ut i norsk. Jentene får 0,6 karakterpoeng høyere gjennomsnittskarakter i norsk, 0,5 karakterpoeng høyere i engelsk, men er nesten like guttene i matematikk hvor forskjellen bare er 0,1 i jentenes favør. Fra http://www.utdanningsdirektoratet.no/ så det med matte ser ut til å være feil ja, men du har ellers rett i at jenter stort sett er flinkere i alt waco, så dere har all grunn til å synes synd på dere selv gutter
Gjest Anonymous Skrevet 28. april 2005 #39 Skrevet 28. april 2005 så det med matte ser ut til å være feil ja, men du har ellers rett i at jenter stort sett er flinkere i alt waco, så dere har all grunn til å synes synd på dere selv gutter Det er det menn ikke gjør, men det virker som om det er det kvinner gjør. Merkelig. Jeg tror kvinner liker å være i en offerrolle. Det gir dem kanskje trygghet.
Gjest gjest 0 Skrevet 28. april 2005 #40 Skrevet 28. april 2005 Ja det er mange manlige uteliggere, men hvis du mener at det ikke finnes noen kvinnelige uteliggere må du gå med øynene lukket.... Jeg har sett mange kvinnelige uteliggere, men du har rett i at det antagelig er felst mannlige. Pam
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå