SunnivaOslo Skrevet 24. mai 2019 #41 Skrevet 24. mai 2019 Tror ikke det er så mange incels egentlig men noen er nok bitre ja og det de er bitre på er jo manglende sex ingenting annet. Dvs de driter i mannsproblemer som selvmord/dødsfall/frafall fra skolen osv, eneste problemet de fokuserer på er at de ikke får fitte samtidig som de sitter på forum og skriver at kvinner er verdiløse/kvinner over 30 er oppbrukt osv og seff mener de at de er verdens snilleste menn... Jeg tar ekte mannsproblemer seriøst men de der "Jeg får ikke sex av prinsesse perfekt" gidder jeg ikke. 6
Helgeline Skrevet 25. mai 2019 #42 Skrevet 25. mai 2019 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Min teori er at såkalte bakmenn har gjennom 2 verdenskriger tappet Europa for maskulin kapasitet, i og med at ‘de beste dør flrst’, dvs, de med best gener, handlekraftige gener, dør først. Lett match å ‘ta’ menn når de svakeste er tilbake. Er som å utarme kvinnebefolkningen i Europa også etterpå skal menn sitte på sin høye hest og få det de peker på. Så frekt? Så flaut? Vi hadde vært dritdeprimerte kvinner Bakmennene frydet seg over at de kunne kontrollere gjennom kvinner, for kvinner kontrollerer barna, og kvinner tenker med følelser og er lettere å lede. Jeg tror disse folka har allverdens tid jeg. Det er en del av moroa deres. Mens vi tullinger ‘tror’ på menneskerettigheter osv, noen sitter og ler høyt og har intelligens vi bare kunne drømme om. George Orwell klarte å se frem i tid. Det finnes slike .... ehhhh ... men flotte damer fra Norge bare vifter med hendene og bare: hihi Anonymkode: 81f4c...727 DET var en spenstig konspirasjonsteori! En jeg ikke har hørt.... Var nesten litt enig med deg, så leste jeg innlegget høyt til mannen her. Neinei, sa han. I krig, tror du det er offiserene som går først? 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2019 #43 Skrevet 25. mai 2019 11 hours ago, SunnivaOslo said: Jeg tar ekte mannsproblemer seriøst men de der "Jeg får ikke sex av prinsesse perfekt" gidder jeg ikke. Så at en mann ikke evner å finne seg ei dame er ikke et ekte mannfolkproblem??? Anonymkode: ace6f...802
SunnivaOslo Skrevet 25. mai 2019 #44 Skrevet 25. mai 2019 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så at en mann ikke evner å finne seg ei dame er ikke et ekte mannfolkproblem??? Anonymkode: ace6f...802 Sikkert men det er vel viktigere å snakke om selvmordsstatistikk enn at du ikke får pule? Og det er ikke et mannfolkproblem men et problem med at dere som regel bare vil ha sex og er altfor kresne. 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2019 #45 Skrevet 25. mai 2019 13 minutter siden, SunnivaOslo said: Sikkert men det er vel viktigere å snakke om selvmordsstatistikk enn at du ikke får pule? Det har jeg da ikke uttalt meg om. 13 minutter siden, SunnivaOslo said: Og det er ikke et mannfolkproblem men et problem med at dere som regel bare vil ha sex og er altfor kresne. Selvfølgelig er det et mannfolkproblem, det er jo det ultimate mannfolkproblem! Og du generaliserer, men det er jo KG, så hva annet kan man forvente? Anonymkode: ace6f...802
SunnivaOslo Skrevet 25. mai 2019 #46 Skrevet 25. mai 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det har jeg da ikke uttalt meg om. Selvfølgelig er det et mannfolkproblem, det er jo det ultimate mannfolkproblem! Og du generaliserer, men det er jo KG, så hva annet kan man forvente? Anonymkode: ace6f...802 Ja men da får dere fikse biologien deres da så dere ikke er så kravstore på utseende? Eller kanskje ikke sikte for høyt? Kanskje være interessert i noe mer enn KUN sex? Alle disse problemene løses fort og husk at kvinner er mennesker og ikke noe du skal "få" som en gjenstand. Fiks kvinnesynet ditt. 3
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2019 #47 Skrevet 25. mai 2019 10 minutter siden, SunnivaOslo said: Ja men da får dere fikse biologien deres da så dere ikke er så kravstore på utseende? Eller kanskje ikke sikte for høyt? Kanskje være interessert i noe mer enn KUN sex? Hva vet egentlig du om meg? Kanskje du skal slutte og generalisere så mye, og dra alle under samme kam, og innse at mennesker er forskjellige. Til og med MENN! 10 minutter siden, SunnivaOslo said: Alle disse problemene løses fort og husk at kvinner er mennesker og ikke noe du skal "få" som en gjenstand. Fiks kvinnesynet ditt. Hva er egentlig problemet ditt? Hva faen vet du om mitt kvinnesyn? Skal du diskutere så kan du i det minste drite i pålegge fremmede mennesker meninger eller personlighetstrekk som du ikke vet noe om. Skjerp deg! Anonymkode: ace6f...802 3
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2019 #48 Skrevet 25. mai 2019 Det har nok alltid vært sånn, men det blir mer tydelig når se får uttrykke seg på det store internettet. Anonymkode: cfaee...888
FaktaVSfølelser Skrevet 25. mai 2019 #49 Skrevet 25. mai 2019 På 22.5.2019 den 19.46, AnonymBruker skrev: Hvorfor er halvparten av mennene i Norge bitre? Hvorfor er der så mange incels? Heldigvis er ikke samboeren min blant denne gruppen menn, og kontrastene er virkelig store. Har diskutert dette med samboeren min flere ganger. Han er usikker selv, og klarer ikke helt å sette seg i incels og bitre menns situasjon. Han forstår det rett og slett ikke. De mennene jeg kjenner, som så klart hverken er bitre eller incels, står som et like stort spørsmålstegn som oss kvinner. Føler de seg truet av feminismen? Vet mange menn vil fnyse av denne kommentaren. Men det må jo være litt spesielt å bli likestilt med kjønnet du har sett ned på og som du anser som svakere enn deg selv? Er det det som er problemet eller ligger det mer bak? Jeg er oppriktig nysgjerrig. Jeg syns det er et spesielt fenomen. Jada, finnes bitre kvinner også.. Men de er litt mer, hva skal man si. Stille. De dreper ikke og voldtar ikke pga de er bitre på kvinner, og de mener heller ikke at menn fortjener å bli drept og voldtatt. Det gjør incels som henger på hardbarka incels forum. Er det for lite forskning på incel fenomenet? Hvor er psykologene og forskerne her? Anonymkode: 5ad7f...ca8 Kan du henvise oss til den studien eller forskningen som viser at 50 % av norske menn er bittre ? og hvor mange asom faktisk er incel? nå er det faktisk veldig få bittre menn, som er bitter på kvinner. Og incels er i det ekstreme mindretall. det er faktisk noe som heter femcels også, den kvinnelige versjonen av incels det er ikke mange menn som er truet av feminismen, hverken kvinner eller menn i flertall tar feminismen seriøst lengre du kaller halvparten av menn bitter, men fremstår selv utrolig bitter på menn....oh the irony 1
linsejesus Skrevet 25. mai 2019 #50 Skrevet 25. mai 2019 On 5/22/2019 at 7:46 PM, AnonymBruker said: Føler de seg truet av feminismen? Vet mange menn vil fnyse av denne kommentaren. Men det må jo være litt spesielt å bli likestilt med kjønnet du har sett ned på og som du anser som svakere enn deg selv? Er det det som er problemet eller ligger det mer bak? Anonymkode: 5ad7f...ca8 Jeg tror ikke det handler så mye om at menn ikke lenger får "lov" til å se ned på kvinner, men en følelse av at de blir fratatt forventningene og mulighetene de har i egenskap av å være menn. De fleste menn har f.eks en sterk drift til å forsørge og beskytte partner og barn. Den trangen var nok lettere å realisere før i tiden. Det handler ikke om at kvinner og menn ikke er like mye verd, men at de har forskjellige roller. Jeg tror mange menn opplever at kjønnet deres er et handicap snarere enn en ressurs. Jeg har en del egenskaper fordi jeg er mann. Kan de brukes til noe? Har de en naturlig plass i samfunnet? Har de en verdi i det hele tatt? Jeg kan ikke huske sist jeg hørte "en skikkelig mann" bli brukt som en hedersbetegnelse.
SunnivaOslo Skrevet 25. mai 2019 #51 Skrevet 25. mai 2019 (endret) 9 timer siden, linsejesus skrev: Jeg tror ikke det handler så mye om at menn ikke lenger får "lov" til å se ned på kvinner, men en følelse av at de blir fratatt forventningene og mulighetene de har i egenskap av å være menn. De fleste menn har f.eks en sterk drift til å forsørge og beskytte partner og barn. Den trangen var nok lettere å realisere før i tiden. Det handler ikke om at kvinner og menn ikke er like mye verd, men at de har forskjellige roller. Jeg tror mange menn opplever at kjønnet deres er et handicap snarere enn en ressurs. Jeg har en del egenskaper fordi jeg er mann. Kan de brukes til noe? Har de en naturlig plass i samfunnet? Har de en verdi i det hele tatt? Jeg kan ikke huske sist jeg hørte "en skikkelig mann" bli brukt som en hedersbetegnelse. Nåja forsørge og beskytte er vel å ta i. Ser du hvordan kvinner har det i mannsstyret samfunn så er det ikke mye forsørge og beskytte der i gården-tvert imot. Nå kan ikke menn kontrollere kvinner på samme måte og det takler de dårlig. Seksualiteten til kvinnen kan ikke kontrolleres og da har de bare kramptrekningen igjen feks å kalle jenter billige.. Jeg har lest folk skriver at norske kvinner har det altfor godt ift andre kvinner ergo fordi vi ikke blir voldtatt/banket opp/sperret inne hjemme så har vi det ALTFOR godt? Fordi vi fortjener jo ikke å ha det bra eller? Ja vi har det bedre men å si at vi har det ALTFOR godt er som å si at det å ikke ha det like forferdelig som kvinner i andre land liksom skal være en negativ ting og det er utrolig skremmende at mange norske menn har slike tanker om sine egne søstre og døtre av dette landet. Endret 25. mai 2019 av SunnivaOslo Skrivefeil
Trolltunge Skrevet 25. mai 2019 #52 Skrevet 25. mai 2019 På 22.5.2019 den 19.46, AnonymBruker skrev: Hvorfor er halvparten av mennene i Norge bitre? Hvorfor er der så mange incels? Heldigvis er ikke samboeren min blant denne gruppen menn, og kontrastene er virkelig store. Har diskutert dette med samboeren min flere ganger. Han er usikker selv, og klarer ikke helt å sette seg i incels og bitre menns situasjon. Han forstår det rett og slett ikke. De mennene jeg kjenner, som så klart hverken er bitre eller incels, står som et like stort spørsmålstegn som oss kvinner. Føler de seg truet av feminismen? Vet mange menn vil fnyse av denne kommentaren. Men det må jo være litt spesielt å bli likestilt med kjønnet du har sett ned på og som du anser som svakere enn deg selv? Er det det som er problemet eller ligger det mer bak? Jeg er oppriktig nysgjerrig. Jeg syns det er et spesielt fenomen. Jada, finnes bitre kvinner også.. Men de er litt mer, hva skal man si. Stille. De dreper ikke og voldtar ikke pga de er bitre på kvinner, og de mener heller ikke at menn fortjener å bli drept og voldtatt. Det gjør incels som henger på hardbarka incels forum. Er det for lite forskning på incel fenomenet? Hvor er psykologene og forskerne her? Anonymkode: 5ad7f...ca8 Jeg forstår ikke hvordan halve den mannlige befolkningen kan være bitre og incels, når jeg ikke kjenner en eneste som er det? Bitre incels gjør mye ut av seg på nettet, men lite av seg i RL. Jeg forståtr jo at min omgangskrets ikke nødvendigvis er representativ for hele befolkningen, men om det var halvparten burde jeg iallefall kjenne til noen. Det er vel heller slik at tomme tønner skramler mest, tenker jeg. 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2019 #53 Skrevet 25. mai 2019 9 timer siden, FaktaVSfølelser skrev: Kan du henvise oss til den studien eller forskningen som viser at 50 % av norske menn er bittre ? og hvor mange asom faktisk er incel? nå er det faktisk veldig få bittre menn, som er bitter på kvinner. Og incels er i det ekstreme mindretall. det er faktisk noe som heter femcels også, den kvinnelige versjonen av incels det er ikke mange menn som er truet av feminismen, hverken kvinner eller menn i flertall tar feminismen seriøst lengre du kaller halvparten av menn bitter, men fremstår selv utrolig bitter på menn....oh the irony Dessverre så mistet du meg her, med andre ord er det poengløst for meg å argumentere for det jeg mener og tenker og føler... Fakta trenger jeg ikke slenge på bordet heller, for basert på hvordan du ordlegger deg, vil du ikke bry deg om hva jeg skriver. Heldigvis har noen kommet med gode svar i denne tråden. Men altfor mange blir fornærma av temaet. Det er synd. Selv er jeg ikke bitter på menn, jeg har jo ingen grunn til å være det. Jeg gir heller ikke uttrykk for det noe sted, i forhold til hva noen menn i denne tråden gir uttrykk for.. Har egentlig innsett at det er håpløst å føre en seriøs diskusjon om dette temaet. Så det får bare gå sin gang. Anonymkode: 5ad7f...ca8
linsejesus Skrevet 25. mai 2019 #54 Skrevet 25. mai 2019 26 minutter siden, SunnivaOslo said: Nåja forsørge og beskytte er vel å ta i. Ser du hvordan kvinner har det i mannsstyret samfunn så er det ikke mye forsørge og beskytte der i gården-tvert imot. Nå kan ikke menn kontrollere kvinner på samme måte og det takler de dårlig. Seksualiteten til kvinnen kan ikke kontrolleres og da har de bare kramptrekningen igjen feks å kalle jenter billige.. Jeg har lest folk skriver at norske kvinner har det altfor godt ift andre kvinner ergo fordi vi ikke blir voldtatt/banket opp/sperret inne hjemme så har vi det ALTFOR godt? Fordi vi fortjener jo ikke å ha det bra eller? Ja vi har det bedre men å si at vi har det ALTFOR godt er som å si at det å ikke ha det like forferdelig som kvinner i andre land liksom skal være en negativ ting og det er utrolig skremmende at mange norske menn har slike tanker om sine egne søstre og døtre av dette landet. Hva mener du med mannsstyrte samfunn? Type Saudi-Arabia? Jeg vet ikke hvilket grunnlag du har for å si at dette bare handler om at menn ikke lenger kan "kontrollere seksualiteten" til kvinner, og dermed blir sure og bitre. Eller hvor du har det fra at mange norske menn mener kvinner har det altfor godt så lenge de ikke blir voldtatt. 1
SunnivaOslo Skrevet 25. mai 2019 #55 Skrevet 25. mai 2019 1 minutt siden, linsejesus skrev: Hva mener du med mannsstyrte samfunn? Type Saudi-Arabia? Jeg vet ikke hvilket grunnlag du har for å si at dette bare handler om at menn ikke lenger kan "kontrollere seksualiteten" til kvinner, og dermed blir sure og bitre. Eller hvor du har det fra at mange norske menn mener kvinner har det altfor godt så lenge de ikke blir voldtatt. Ja. Land som det men også land som USA som innfører abortlover som er helt hinsides(ref. Alabama). Hvor jeg har det fra? Menn.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2019 #56 Skrevet 25. mai 2019 38 minutter siden, SunnivaOslo said: Nå kan ikke menn kontrollere kvinner på samme måte og det takler de dårlig. Seksualiteten til kvinnen kan ikke kontrolleres og da har de bare kramptrekningen igjen feks å kalle jenter billige.. Hva får du ut av å generalisere på denne måten? Føler du deg bedre? Smiler du når du sitter der på din høye hest og ser ned på arbeiderklassen? 38 minutter siden, SunnivaOslo said: Jeg har lest folk skriver at norske kvinner har det altfor godt ift andre kvinner ergo fordi vi ikke blir voldtatt/banket opp/sperret inne hjemme så har vi det ALTFOR godt? Fytti rakkern, kreativt tolket i alle fall. Det skal du faen meg ha! Anonymkode: ace6f...802
SunnivaOslo Skrevet 25. mai 2019 #57 Skrevet 25. mai 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva får du ut av å generalisere på denne måten? Føler du deg bedre? Smiler du når du sitter der på din høye hest og ser ned på arbeiderklassen? Fytti rakkern, kreativt tolket i alle fall. Det skal du faen meg ha! Anonymkode: ace6f...802 Jeg tilhører arbeiderklassen selv så...? Kreativt tolket? Er jo setninger og holdninger jeg ser her inne. Bare hopp litt mellom trådene så kan du se selv. Vi har tråder som feks handler om Tinder og hvor hardt det er for menn og det kommer en haug menn inn og kaller kvinner kravstore og kresne. Så lages det en tråd om "hva synes du om kvinner over 25?", da kommer de samme mennene og skriver at de er ekle/stygge/feite/dumme... Veldig selvmotsigende.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2019 #58 Skrevet 25. mai 2019 32 minutter siden, SunnivaOslo said: Jeg tilhører arbeiderklassen selv så...? Så det er derfor du generaliserer så til de grader? 32 minutter siden, SunnivaOslo said: Kreativt tolket? Jeg leser også at jorden er flat. At vi aldri har vært på månen. At fotball-VM 1958 aldri fant sted. At Lee Harvey Oswald var en lone nut. At 9/11 var en inside job. og så videre ... ... og så videre ... Anonymkode: ace6f...802
SunnivaOslo Skrevet 25. mai 2019 #59 Skrevet 25. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Så det er derfor du generaliserer så til de grader? Jeg leser også at jorden er flat. At vi aldri har vært på månen. At fotball-VM 1958 aldri fant sted. At Lee Harvey Oswald var en lone nut. At 9/11 var en inside job. og så videre ... ... og så videre ... Anonymkode: ace6f...802 Ok og poenget ditt var?
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2019 #60 Skrevet 25. mai 2019 45 minutter siden, SunnivaOslo said: Ok og poenget ditt var? Anonymkode: ace6f...802
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå