AnonymBruker Skrevet 22. mai 2019 #1 Skrevet 22. mai 2019 Hvor mye måtte dere ut med? Sitter å planlegger eldstes konfirmasjon neste år og ser at det kan fort bli dyrt. Hva endte dere opp på dere som betalte dere ut av jobben? Ser at kuvertprisen flere steder er fra 6-800 kr. Da mangler kake og drikke og 25 %eks. avgift. Anonymkode: b30b3...814
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2019 #2 Skrevet 22. mai 2019 Et par år siden men endte på 10 000 kr for 20 stk. I den prisen var koldtbord,drikke og leie av festlokale inkludert. Vi pyntet og hadde med kaker selv, dvs vi bestilte en stor marsipan kake og så bakte noen av gjestene/familie som de hadde med. Dessert og kaffe var inkl i prisen så vi trengte ikke mange kaker i tillegg. Anonymkode: 5e9ac...4d3
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2019 #3 Skrevet 22. mai 2019 Har sett på priser til dåp i området her ved oss. De har samme menyene til konfirmasjon Leie lokaler for kr 3000,- Tapas pr kuvert 390kr Kaker bestilte vi hele: 2500 for en flott, dekorert kake til 40 pers (kun fordi jeg vil ha den. Kunne kommet unna med mindre) , 630kr for en marsipanblokk til 15 stk, 690 kr for en sjokoladekake til 15 pers. I tillegg tar et par familiemedlemmer med kake. Dette er mer enn nok kake til 50 personer (mye rester). 40 pers: 658 kr pr kuvert Sinnsykt mye! Anonymkode: 13834...c67
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2019 #4 Skrevet 22. mai 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Et par år siden men endte på 10 000 kr for 20 stk. I den prisen var koldtbord,drikke og leie av festlokale inkludert. Vi pyntet og hadde med kaker selv, dvs vi bestilte en stor marsipan kake og så bakte noen av gjestene/familie som de hadde med. Dessert og kaffe var inkl i prisen så vi trengte ikke mange kaker i tillegg. Anonymkode: 5e9ac...4d3 Det var billig. Skulle gjerne gjort mer selv men har tre barn til under 3 år så jeg tenker at jeg ikke vil ta vann over hodet. Her kommer nesten alle langveisfra så vanskelig å be folk om å bake. Dette var kanskje ikke i Oslo området? Ts Anonymkode: b30b3...814
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2019 #5 Skrevet 22. mai 2019 Arrangerte hjemme, hadde bokselapskaus (sa at den var fra slakterbutikk, smaker likt), og kaker som gjester tok med seg. Brukte noen hundrelapper på bordkort og pynt. Gikk greit i pluss den dagen, for å si det sånn 🙂 Anonymkode: 59b42...d6c 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2019 #6 Skrevet 22. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det var billig. Skulle gjerne gjort mer selv men har tre barn til under 3 år så jeg tenker at jeg ikke vil ta vann over hodet. Her kommer nesten alle langveisfra så vanskelig å be folk om å bake. Dette var kanskje ikke i Oslo området? Ts Anonymkode: b30b3...814 Nei dette var Lillehammer området. Var veldig tidlig ute med å bestille der, og de lå billigere i pris enn mange andre. Man kunne velge mellom 2 koldtbord og vi tok det billigste med mer enn nok mat og forskjellige retter uansett. Nei blir dyrere da når ingen andre kan bake. Anonymkode: 5e9ac...4d3
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2019 #7 Skrevet 22. mai 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Arrangerte hjemme, hadde bokselapskaus (sa at den var fra slakterbutikk, smaker likt), og kaker som gjester tok med seg. Brukte noen hundrelapper på bordkort og pynt. Gikk greit i pluss den dagen, for å si det sånn 🙂 Anonymkode: 59b42...d6c Så frekt å be folk betale for å komme i konfirmasjon til ditt barn. Også juge om hvor lappskausen kommer fra i tillegg. 🙄 Anonymkode: 7e26b...624 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå