solsnartsommer Skrevet 22. mai 2019 #1 Skrevet 22. mai 2019 Tenker da på spesifikt produkt, ikke bare for eksempel "ansiktskrem", men hvilken ansiktskrem, for eksempel "Nuxe Crème Fraiche dagkrem." Mine favoritter for øyeblikket er Centella-kremen til iUnik, et koreansk hudpleiemerke, pluss Nuxe Micellar ansiktsvann/toner. Den er mild og god og fjerner alle sminkerester, kommer til å bruke den så lenge den er på markedet! Spent på å høre hvilke favoritter dere har 😊 1
solsnartsommer Skrevet 22. mai 2019 Forfatter #2 Skrevet 22. mai 2019 Må også legge ved Filorga Optim-Eyes, en kjempegod øyekrem!
Gjest Krampus Skrevet 22. mai 2019 #3 Skrevet 22. mai 2019 CeraVe Ulta-Light Moisturizing Lotion spf 30 og labello Lipbalm spf 30.
Celaeno Skrevet 22. mai 2019 #4 Skrevet 22. mai 2019 The Body Shop - Drops of Youth foaming face wash The Body Shop Seaweed toner og dagkrem
Meredithgrey Skrevet 22. mai 2019 #5 Skrevet 22. mai 2019 Ole Henriksen C-Rush Gel og Ole Henriken Banana Bright Eye Cream
Måneskinn Skrevet 22. mai 2019 #6 Skrevet 22. mai 2019 Jeg har blitt så utrolig glad i serumet til Kicks beauty, for litt tør hud. Lukter mildt og gir meg god fukt
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2019 #7 Skrevet 22. mai 2019 estee lauder advanced night repair og sisley black rose cream mask Anonymkode: 2909c...4ab
Meredithgrey Skrevet 22. mai 2019 #8 Skrevet 22. mai 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: estee lauder advanced night repair og sisley black rose cream mask Anonymkode: 2909c...4ab Er Night Repair verdt pengene? Vil du fortelle litt? Har vurdert å kjøpe, men syns den er så dyr 😇
Jente35 Skrevet 22. mai 2019 #9 Skrevet 22. mai 2019 Alltid brukt mye penger på dyre og fine merker, men fikk etterhvert eksem. Så jeg kuttet ut nesten alt, og gikk over til mandelolje og druekjerne olje. Aldri hatt så fin og myk hud før tiltilogmed venner kommenterer hvor fin glød jeg har Til håret er jeg helt avhengig av Wella sp sjampo og kurer. Kan anbefale Wella sp keratin leave in olje, og biosilk oljen!!!!!! 4
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2019 #11 Skrevet 22. mai 2019 Er to produkter jeg ikke klarer meg uten: *Clinique dramatically different moisturizing lotion+ *Formula 10.0.6 absolute dream cream Anonymkode: 75dee...b1b
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2019 #12 Skrevet 22. mai 2019 58 minutter siden, Meredithgrey skrev: Er Night Repair verdt pengene? Vil du fortelle litt? Har vurdert å kjøpe, men syns den er så dyr 😇 For min hud er den det. Strammere hud, fukt, reduserte linjer, ingen tørre partier, sminke som sitter fint dagen etter. Og den er behagelig og lett på huden. Det er beste hudpleieproduktet jeg har prøvd. Denne med Sisley rose mask (som jeg også nevnte over) er kombinasjonen jeg alltid bruker over natten når jeg virkelig vil at huden skal se fantastisk ut hele dagen. Men det er vanskelig å garantere for andre. Før jeg selv kjøpte så jeg at terningkastene enten var 1 eller 5. Og i begynnelsen var jeg skuffet. Den er ikke veldig drøy. Jeg opplever heller ikke de samme effektene om jeg bruker den hver dag. Så bruker denne 2-3 ganger i uka, og Kiehls midnight oil (?) øvrige dager. Under en god fuktighetskrem. Anonymkode: 2909c...4ab 1
Jente35 Skrevet 22. mai 2019 #13 Skrevet 22. mai 2019 Glemte å skrive: Origins Drink up intensive fuktighetsmaske. Brukes gjerne over natten
Djungelvrål Skrevet 22. mai 2019 #14 Skrevet 22. mai 2019 Slet for noen uker siden med mye linjer og tørrhet under øynene, rettere sagt der øyebenet begynner. Kom på at jeg tidligere hadde hatt god effekt av La Roche Posay Cicaplast så kjøpte den igjen og vips, tre dager senere er huden min MYE finere og nesten helt glatt. Vidunderkur til 176 kr og tuben på 40 ml vil jo vare en evighet om den bare skal brukes under øynene. 1
^^Belle^^ Skrevet 24. mai 2019 #15 Skrevet 24. mai 2019 * Kohakuhada Extra Moist Lotion * The Ordinary Niacinamide * Ultrasun Face Anti-Ageing Lotion SPF30
Djungelvrål Skrevet 24. mai 2019 #16 Skrevet 24. mai 2019 9 timer siden, ^^Belle^^ skrev: * Kohakuhada Extra Moist Lotion * The Ordinary Niacinamide * Ultrasun Face Anti-Ageing Lotion SPF30 Har lyst å prøve niacimide fordi jeg har veldig vet hud i t-sonen. Men kan det brukes i sommerhalvåret. Utsetter man huden for å få pigmentflekker som med syrer, c-vitamin og retioider?
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2019 #17 Skrevet 24. mai 2019 Hemp face protector fra bodyshop. Eneste jeg har funnet som ikke får huden min til å klikke bananas. Sensitiv, tørr hud med fet t-sone. Anonymkode: 87144...f51
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2019 #18 Skrevet 24. mai 2019 Vanishing Cream fra Lush. Har en hud som nesten ikke tåler fuktighetskrem uten å reagere med tilstoppede porer og kviser i fleng, men akkurat denne funker heldigvis. Anonymkode: 9909e...d11
Nettei Skrevet 25. mai 2019 #19 Skrevet 25. mai 2019 Elixir, niactil 4%. Vært avhengig av den i snart fem år! Den holder huden i sjakk mot urenheter, og den gir masse glød ❤️ 1
^^Belle^^ Skrevet 28. mai 2019 #20 Skrevet 28. mai 2019 På 24.5.2019 den 17.45, SupaWoman skrev: Har lyst å prøve niacimide fordi jeg har veldig vet hud i t-sonen. Men kan det brukes i sommerhalvåret. Utsetter man huden for å få pigmentflekker som med syrer, c-vitamin og retioider? Niacinamide er med på å jevne ut hudtonen, og å bli kvitt pigmentflekker, merker etter urenheter o.l. Så bare kjør på, kan fint brukes på sommeren også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå