AnonymBruker Skrevet 22. mai 2019 #1 Del Skrevet 22. mai 2019 Jeg er fulltidssudent og lurer på om man får stipend i juni? På lånekassen sine sider står det at man kan få 11 måneder utbetaling 10 måneder + 3 uker om man er fulltidsstudent. Dette er første semesteret mitt med studielån, kan jeg forvente å motta penger i juni? merk at jeg tar tilleggsfag ved sonans med mål om veterniærhøgskolen til høsten. Jeg har nok skoletimer til at jeg får 100% støtte. Vet ikke om det at jeg fremdeles tar "vgs-fag" har noe å si for om jeg har mulighet til å få utbetaling i juni eller ikke. Anonymkode: dd7d1...286 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RRK Skrevet 22. mai 2019 #2 Del Skrevet 22. mai 2019 Er førsteårsstudent selv, så vidt jeg har forstått det så er siste fulle utbetaling i Juni, så du må kunne fø deg selv i Juli Om det er veldig kritisk å vite anbefaler jeg å ringe inn til lånekassen og høre direkte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2019 #3 Del Skrevet 22. mai 2019 Det står utbetalingsoversikt med datoer på mine sider på Lånekassens nettside. Anonymkode: e5e67...f60 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2019 #4 Del Skrevet 22. mai 2019 TS her jeg har funnet utbetalingsoversikten. men i tillegg finnes det en side som viser at man kan få støtte i juni, men " Det er bare fulltidsstudenter som tar høyere utdanning eller fagskoleutdanning som får studiestøtte i 11 måneder." Går jeg under den kategorien om jeg er privatist? Anonymkode: dd7d1...286 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2019 #5 Del Skrevet 22. mai 2019 13 minutter siden, AnonymBruker said: TS her jeg har funnet utbetalingsoversikten. men i tillegg finnes det en side som viser at man kan få støtte i juni, men " Det er bare fulltidsstudenter som tar høyere utdanning eller fagskoleutdanning som får studiestøtte i 11 måneder." Går jeg under den kategorien om jeg er privatist? Anonymkode: dd7d1...286 Du kan forvente å få utbetalt det som står på din utbetalingsoversikt. Anonymkode: e3f89...472 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2019 #6 Del Skrevet 22. mai 2019 Hvis du tar privatistfag (vgsnivå) får du ikke støtte i juni. Anonymkode: b9c77...742 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2019 #7 Del Skrevet 22. mai 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: TS her jeg har funnet utbetalingsoversikten. men i tillegg finnes det en side som viser at man kan få støtte i juni, men " Det er bare fulltidsstudenter som tar høyere utdanning eller fagskoleutdanning som får studiestøtte i 11 måneder." Går jeg under den kategorien om jeg er privatist? Anonymkode: dd7d1...286 Ikke når du tar vgs fag, det står jo ganske tydelig hvem som får Anonymkode: 826a3...066 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2019 #8 Del Skrevet 22. mai 2019 Nei, det er kun fulltidsstudenter på høyskole eller universitet som får 11 utbetalinger. Privatister og vgs elever får 10. Anonymkode: 06044...7d7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2019 #9 Del Skrevet 22. mai 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, det er kun fulltidsstudenter på høyskole eller universitet som får 11 utbetalinger. Privatister og vgs elever får 10. Anonymkode: 06044...7d7 Privatister likestilles med fulltidsstudenter på høyskole og universitet. Så ja, du får 11 måneders studiestøtte. Anonymkode: d753e...62b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2019 #10 Del Skrevet 22. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Privatister likestilles med fulltidsstudenter på høyskole og universitet. Så ja, du får 11 måneders studiestøtte. Anonymkode: d753e...62b Jeg er også privatist på fulltid, og får 10 utbetalinger.. Anonymkode: 06044...7d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2019 #11 Del Skrevet 22. mai 2019 Du har fått utbetalingsoversikt. Logg inn og se på den. Anonymkode: 68832...fdb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå