Gå til innhold

Liket som ble funnet i Barentshavet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kom til å tenke på en ting. Liket som ble funnet av den tråleren i Barentshavet.... Hvorfor hadde ikke det råtnet, eller blitt spist av andre dyr i havet? Hvordan kunne det være i såpass god stand at de klarte å ta fingeravtrykk? Mannen druknet jo i 2016. Det er kjempe lenge siden. 

Anonymkode: b24c6...bab

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han hadde på oljeklær så mulig derfor

Anonymkode: 4ba16...bcd

AnonymBruker
Skrevet

Vannet er jo veldig kaldt der. Det tar lengre tid vil jeg tro.

Anonymkode: 35d0f...1f7

Skrevet

Jeg leste at det var eksperter (som blant annet jobbet med identifiseringen etter tsunamien) som greide å få tak i en skjør hudflik av en fingertupp.. la huden på egen finger og fikk tatt et avtrykk på den måten. Det var bare deler av hånden som var nogenlunde intakt, beskyttet av kraftige oljeklær og en kraftig gummihanske som fortsatt var på om jeg husker riktig.

Utrolig imponert over hva de får til, ikke minst for familien som sitter og venter på et svar❤

• Liker 1
Skrevet

Hodet var borte så det andre var nok der delvis pga kaldt vann og klærne. Forferdelig trist

AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, Prøver18 skrev:

Hodet var borte så det andre var nok der delvis pga kaldt vann og klærne. Forferdelig trist

Uff stakkars de som fant liket, det må ha vært ganske ille. 

Anonymkode: 512aa...128

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Uff stakkars de som fant liket, det må ha vært ganske ille. 

Anonymkode: 512aa...128

Tenker jeg også, må ha vært veldig traumatisk for dem. Og sikkert en forferdelig lukt. Men slik jeg har forstått det var det ikke mer enn en eller to personer som så liket før de dekket det til med presenning. Regner med kapteinen så det, og den som først la merke til det. 

Anonymkode: b24c6...bab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...