Calibra Skrevet 26. april 2005 #1 Del Skrevet 26. april 2005 Hei! Har du studert eller studerer i Sogndal? Jeg vurderer å begynne der til høsten, men lurer på om plassen blir litt liten. Er interessert i å høre fra dere som har vært der. Bra plass, lett å trives? Send gjerne en privat melding. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. april 2005 #2 Del Skrevet 27. april 2005 Studerte der i 2000. Hvis du er interresert i idrett og friluftsliv er det veldig bra. Ellers er det en aktiv studentskipnad der borte. Var litt "små forhold" der synes jeg, men helt ok. Vanskelig å få seg jobb ved siden av skolen da det er mange studenter. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. april 2005 #3 Del Skrevet 27. april 2005 Ser at du har bosted S&F; da bør du vel kjenne litt til Sogndal??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Calibra i.i. Skrevet 19. mai 2005 #4 Del Skrevet 19. mai 2005 Hvorfor skal jeg kjenne spesielt til høgskolen i Sogndal, selv om jeg bor i samme fylke? Flere som har studert i eller vet noe om studiemiljøet i Sogndal? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samantha Skrevet 19. mai 2005 #5 Del Skrevet 19. mai 2005 Eg har aldri studert der, men alle eg veit som er der/ har vore der, syns det har vore heilt topp. Kjempebra studentmiljø og berre velstand. Har faktisk ikkje høyrt et negativt ord enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest3879 Skrevet 19. mai 2005 #6 Del Skrevet 19. mai 2005 Hvorfor skal jeg kjenne spesielt til høgskolen i Sogndal, selv om jeg bor i samme fylke? Flere som har studert i eller vet noe om studiemiljøet i Sogndal? Kanskje fordi de som bor i dette fylket der får tilsendt brosjyre/informasjonsavis om høgskolen! Men spør du meg ville jeg holdt meg laaangt unna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 21. mai 2005 #7 Del Skrevet 21. mai 2005 Jeg har også flere venner som har studert der, og de har bare gode ting å si Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 21. mai 2005 #8 Del Skrevet 21. mai 2005 Har opp til fleir vener som har studert der eller studerer der no. Dei har studert litt forskjellig, men alle har vore interessert i idrett/friluftsliv og har drive med dette aktivt i fritida. Kjempebra samhold der har eg høyrt! Lite miljø som resulterer at du får mange venner! Alle som har gått der saknar skulen kjempemykje. Er du glad i storby er kanskje ikkje dette rette tingen for deg....men som idrettsbygd er Sogndal vist heilt topp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melk Skrevet 21. mai 2005 #9 Del Skrevet 21. mai 2005 Kjenner en som gikk der, han trivdes kjempegodt, skrøt av miljøet på skolen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 23. mai 2005 #10 Del Skrevet 23. mai 2005 Har også berre høyrt positive ting om studiemiljøet i Sogndal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå