Calibra Skrevet 26. april 2005 #1 Skrevet 26. april 2005 Hei! Har du studert eller studerer i Sogndal? Jeg vurderer å begynne der til høsten, men lurer på om plassen blir litt liten. Er interessert i å høre fra dere som har vært der. Bra plass, lett å trives? Send gjerne en privat melding. :-)
Gjest Anonymous Skrevet 27. april 2005 #2 Skrevet 27. april 2005 Studerte der i 2000. Hvis du er interresert i idrett og friluftsliv er det veldig bra. Ellers er det en aktiv studentskipnad der borte. Var litt "små forhold" der synes jeg, men helt ok. Vanskelig å få seg jobb ved siden av skolen da det er mange studenter. Lykke til.
Gjest Anonymous Skrevet 27. april 2005 #3 Skrevet 27. april 2005 Ser at du har bosted S&F; da bør du vel kjenne litt til Sogndal???
Gjest Calibra i.i. Skrevet 19. mai 2005 #4 Skrevet 19. mai 2005 Hvorfor skal jeg kjenne spesielt til høgskolen i Sogndal, selv om jeg bor i samme fylke? Flere som har studert i eller vet noe om studiemiljøet i Sogndal?
Samantha Skrevet 19. mai 2005 #5 Skrevet 19. mai 2005 Eg har aldri studert der, men alle eg veit som er der/ har vore der, syns det har vore heilt topp. Kjempebra studentmiljø og berre velstand. Har faktisk ikkje høyrt et negativt ord enda.
Gjest gjest3879 Skrevet 19. mai 2005 #6 Skrevet 19. mai 2005 Hvorfor skal jeg kjenne spesielt til høgskolen i Sogndal, selv om jeg bor i samme fylke? Flere som har studert i eller vet noe om studiemiljøet i Sogndal? Kanskje fordi de som bor i dette fylket der får tilsendt brosjyre/informasjonsavis om høgskolen! Men spør du meg ville jeg holdt meg laaangt unna.
starie Skrevet 21. mai 2005 #7 Skrevet 21. mai 2005 Jeg har også flere venner som har studert der, og de har bare gode ting å si
Gjest Seleena Skrevet 21. mai 2005 #8 Skrevet 21. mai 2005 Har opp til fleir vener som har studert der eller studerer der no. Dei har studert litt forskjellig, men alle har vore interessert i idrett/friluftsliv og har drive med dette aktivt i fritida. Kjempebra samhold der har eg høyrt! Lite miljø som resulterer at du får mange venner! Alle som har gått der saknar skulen kjempemykje. Er du glad i storby er kanskje ikkje dette rette tingen for deg....men som idrettsbygd er Sogndal vist heilt topp.
Gjest Melk Skrevet 21. mai 2005 #9 Skrevet 21. mai 2005 Kjenner en som gikk der, han trivdes kjempegodt, skrøt av miljøet på skolen.
Søtpotita Skrevet 23. mai 2005 #10 Skrevet 23. mai 2005 Har også berre høyrt positive ting om studiemiljøet i Sogndal.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå