Fjollefyr Skrevet 22. mai 2019 #1 Skrevet 22. mai 2019 Rart spørsmål...jeg vet. Min favoritt er Mermaid stil. Helst stroppeløs og korsettliv og gjerne litt bling!
Gjest LaptopPute Skrevet 25. mai 2019 #3 Skrevet 25. mai 2019 Bohem. Flagrende men med fokus på hofter.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2019 #4 Skrevet 25. mai 2019 Bohemske kjoler med blonder er pent, spesielt de som sitter litt tett over hoftene. Anonymkode: 71eb4...605 3
Djungelvrål Skrevet 25. mai 2019 #5 Skrevet 25. mai 2019 Stroppeløs, enkel, sweetheartneckline, ballkjolestil. 1
Ullvott Skrevet 25. mai 2019 #6 Skrevet 25. mai 2019 Jeg liker de kongelige som er classy og samtidig «tekkelige» ganske godt, jeg. Ermer, gjerne kjoler med glatte stoffer og rene linjer, og ikke stroppeløst korsettliv. Hertuginne Meghan var superenkel og superfin. Kronprinsesse Victoria var også veldig fin. Kronprinsesse Mette Marits kjole liker jeg også, og ikke minst Dronning Sonja sin, selv om den er laget for en helt annen tid. Mermaid-skjørt kan være fint på rette person, og hvis det ikke er altfor overdrevent. Knelange kjoler er også et stilig og utradisjonelt valg, feks denne: 10
Gjest Peanut Skrevet 27. mai 2019 #8 Skrevet 27. mai 2019 Den typen her: Jeg liker sånne florlette med empiriliv og lange «alveermer» ^^,
Rowan Skrevet 2. juni 2019 #9 Skrevet 2. juni 2019 På 27.5.2019 den 13.55, Peanut skrev: Den typen her: Jeg liker sånne florlette med empiriliv og lange «alveermer» ^^, Jeg gikk inn i denne tråden for å linke til en kjole med slike ermer! Personlig ville jeg endret livet, men ellers er det en perfekt kjole. Jeg så den i en video på Youtube og den var så fin.
Måbarefåsiat... Skrevet 2. juni 2019 #10 Skrevet 2. juni 2019 Den knekorte var kjempefin. Liker også bohemstilen. Når det gjelder stroppeløse, så er det jammen ikke mange det er fint på. 7
Djungelvrål Skrevet 2. juni 2019 #11 Skrevet 2. juni 2019 4 timer siden, Måbarefåsiat... skrev: Den knekorte var kjempefin. Liker også bohemstilen. Når det gjelder stroppeløse, så er det jammen ikke mange det er fint på. Syns det er penest når man har slank overkropp. Jeg har det og syns jeg så smashing ut. Har ganske synlige kragebein, slanke armer og er litt bredskuldret.
Fjollefyr Skrevet 2. juni 2019 Forfatter #12 Skrevet 2. juni 2019 Jeg syntes det er pent på de fleste damer...f.eks denne modellen
Persephone Skrevet 3. juni 2019 #14 Skrevet 3. juni 2019 På 25.5.2019 den 14.20, Ullvott skrev: Jeg liker de kongelige som er classy og samtidig «tekkelige» ganske godt, jeg. Ermer, gjerne kjoler med glatte stoffer og rene linjer, og ikke stroppeløst korsettliv. Hertuginne Meghan var superenkel og superfin. Kronprinsesse Victoria var også veldig fin. Kronprinsesse Mette Marits kjole liker jeg også, og ikke minst Dronning Sonja sin, selv om den er laget for en helt annen tid. Mermaid-skjørt kan være fint på rette person, og hvis det ikke er altfor overdrevent. Knelange kjoler er også et stilig og utradisjonelt valg, feks denne: Jeg er helt enig når det kommer til kjolene til de kongelige og kortere kjoler. Selv tror jeg nok jeg ville valgt det første siden jeg har en veldig liten overkropp og tykke legger. Havfrue og stroppløst er jeg ingen fan av selv, men det er nydelig på noen.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #15 Skrevet 3. juni 2019 På 25.5.2019 den 14.20, Ullvott skrev: Jeg liker de kongelige som er classy og samtidig «tekkelige» ganske godt, jeg. Ermer, gjerne kjoler med glatte stoffer og rene linjer, og ikke stroppeløst korsettliv. Hertuginne Meghan var superenkel og superfin. Kronprinsesse Victoria var også veldig fin. Kronprinsesse Mette Marits kjole liker jeg også, og ikke minst Dronning Sonja sin, selv om den er laget for en helt annen tid. Mermaid-skjørt kan være fint på rette person, og hvis det ikke er altfor overdrevent. Knelange kjoler er også et stilig og utradisjonelt valg, feks denne: Hvor er denne kjolen fra? Anonymkode: 73ce8...12c
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #16 Skrevet 3. juni 2019 På 27.5.2019 den 13.55, Peanut skrev: Den typen her: Jeg liker sånne florlette med empiriliv og lange «alveermer» ^^, Har alltid lurt litt på hvem det er som liker slike kostymekjoler. Det må jo være en del også, for Finn.no kryr av dem. Anonymkode: 73ce8...12c 1
Ullvott Skrevet 3. juni 2019 #17 Skrevet 3. juni 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvor er denne kjolen fra? Anonymkode: 73ce8...12c Den er fra Pronovias.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #18 Skrevet 3. juni 2019 17 timer siden, KittyNose skrev: Denne var veldig fin, akkurat som figuren på tårnkaka. Anonymkode: 34e0b...cd6 1
Pal Fungi Skrevet 3. juni 2019 #19 Skrevet 3. juni 2019 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Denne var veldig fin, akkurat som figuren på tårnkaka. Anonymkode: 34e0b...cd6 Har ikke tenkt på det før, men du er nok inne på noe 😋 Jeg liker sånn type kjole fordi jeg har kraftige hofter, og da ser ikke f.eks. havfruekjole bra ut på meg.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #20 Skrevet 3. juni 2019 Jeg liker både enkle kjoler og bohem kjoler, er ikke så glad i bling. Liker en litt avslappet stil. Det viktigste er at det ikke skal være for mye "pupper, rumpe og lår" på bryllupsdagen, synes en brudekjole skal være elegant og ikke sexy. Anonymkode: 51335...f52 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå