AnonymBruker Skrevet 22. mai 2019 #1 Skrevet 22. mai 2019 Kan godt være jeg blir hardt slaktet her for at jeg skriver dette, men sånn får det være. Jeg har en venn som jeg har kjent i mange år. Han er 31 og ufrivillig jomfru, men har rotet litt med en del jenter - men så blir det liksom bare med rotinga, og han har generelt uttrykt mye hvor frustrert han er over dette, går rundt og tenker at det er noe galt med ham. Han er jo en god, snill, morsom, og sjarmerende fyr, så jeg har aldri helt skjønt hva som er greia, hvorfor han ikke har fått seg noe enda. Men. En fuktig kveld på byen for litt siden starta vi å ta litt på hverandre, og da jeg tok på penisen han så ble jeg ganske overrasket. Den er ikke lik noen andre peniser jeg har vært borti før; den virker nærmest underutviklet. Fullt erigert peker den nedover i en bue, hodet er bittelite, mindre enn en bruskork, og forhuden så trang at den må dekke hodet hele tiden. Størrelsen er ikke mye å skryte av heller, kanskje 12-13 cm og den er ganske tynn. Det var vanskelig å runke den fordi da må jeg gjøre det i en rar buet bevegelse. Jeg får så dårlig samvittighet på hans vegne, fordi jeg tror det er nettopp derfor så mange damer rømmer sin vei, og ikke gir ham en ordentlig sjanse. Han snakker mye til meg om hvordan han tror det handler om han som person, hvordan han ikke er bra nok, osv. Jeg får så vondt av dette, hvordan kan jeg som venn hjelpe ham? Anonymkode: bb793...a20
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2019 #2 Skrevet 22. mai 2019 Trang forhud kommer av mangel på sex. Den utvider seg fort etter bare noen få samleier. Og utenom det hørtes den jo ikke så altfor rar ut, spør du meg. Størrelsen er heller ikke utenfor normalen. Trur det er helt andre grunner til at han er incel, jeg. Anonymkode: a0006...649
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2019 #3 Skrevet 22. mai 2019 Trang forhud kan være en grunn til operasjon. Ikke pga mangel på sex. Anonymkode: 1eecf...bb1 12
AnonymBruker Skrevet 19. august 2019 #4 Skrevet 19. august 2019 Tror du må be han dra til Phykol8g Anonymkode: 598ee...b04
AnonymBruker Skrevet 23. august 2019 #5 Skrevet 23. august 2019 På 22.5.2019 den 15.31, AnonymBruker skrev: Trang forhud kommer av mangel på sex. Den utvider seg fort etter bare noen få samleier. Og utenom det hørtes den jo ikke så altfor rar ut, spør du meg. Størrelsen er heller ikke utenfor normalen. Trur det er helt andre grunner til at han er incel, jeg. Anonymkode: a0006...649 dette må være noe av det dummeste jeg har hørt på ei stund Anonymkode: 422b2...50a 5
AnonymBruker Skrevet 23. august 2019 #6 Skrevet 23. august 2019 Peniser er ulike. Noen er store, noen er små. Noen er tykke, noen er tynne. Noen har lite forhud, andre har mye. Noen bender nedover, andre oppover. Noen bender til høyre, andre til venstre. Eneste jeg reagerte på her, var at forhuden kanskje kan være for trang. Da kan du jo lufte for han at du syntes forhuden så litt trang ut, og at du ønsker at han går til legen med det. Opplys at det kan forårsake blødninger/sopp/betennelser, i tilfelle han er plaget med det. Da slipper du unna med at du syntes at den var litt merkelig formet. At han ikke har kommet lenger med damene, trenger ikke å ha noe med hans penis eller personlighet eller utseende å gjøre. Men det har masse med kjemi å gjøre! Og hva meg kjent, så er det ikke alle man finner kjemi med. At du syntes at penis var rar, har kanskje mer med dine preferanser å gjøre, enn noe annet. Du skriver at han er en flott gutt ellers. Dessuten, med de rette stillingene, så kan til og med en penis formet nedover være ganske digg 😁 Men det krever god kommunikasjon, slik at begge kan finne ut hva som er best. Men for all del. Ikke til han at penis ser rar ut. Anonymkode: 44fb6...b41 2
petterm Skrevet 24. august 2019 #7 Skrevet 24. august 2019 Hvis det ikke er mulig å dra forhuden tilbake når den er erigert bør han snakke med legen. Legrn kan hjelpe med noe å smøre med, og så må han prøve å tøye forhuden. Ellers må det et lite inngrep til. 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #8 Skrevet 24. august 2019 Har vært borti noe lignende. Var singel en periode, og på fylla hadde jeg sex med en kompis som var kronisk singel. Tissen hans var også uvanlig. Størrelse og sånn var helt normal, men den hadde en klump på hodet som jeg helt ærlig syntes var ekkel. Det var nesten så jeg kommenterte det og spurte hvorfor han ikke har tatt operasjon, men jeg gjorde ikke det. Han prøvde seg på meg flere ganger etter det, men jeg ville ikke. Grei fyr, men jeg syns tissen hans var ekkel. Hadde det ikke vært for den klumpen hadde jeg ligget med han flere ganger. Hvem vet, kanskje hadde vi blitt sammen også. Anonymkode: eafe8...699
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå