AnonymBruker Skrevet 22. mai 2019 #1 Skrevet 22. mai 2019 IKM var søndag, på dagtid hadde mens fortsatt ikke kommet så jeg tok en test, den var negativ. Natt til mandag fikk jeg en liten blødning. I dag på onsdag blør jeg fortsatt svært lite, kun få dråper. Trenger nesten ikke bruke innlegg en gang.😅 Kan jeg være gravid? Kan det være kroppen som prøver å kvitte seg med noe den ikke klarer? Har noen opplevd noe lignende? Anonymkode: d657d...f48
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2019 #2 Skrevet 22. mai 2019 Er det lenge siden du har sluttet med prevensjon? Det kan tulle med kroppen lenge etterpå. Har du vanligvis regelmessig mens? Det kan jo hende at du har hatt eggløsning senere enn du har trodd, også den blødningen du har nå er en festeblødning, og du vil få positiv test senere Jeg bare gjetter, så jeg har ingen sikre svar, men det kan jo være grunner Du må nesten vente noen dager og ta en test igjen. Det kan jo hende at mensen din denne gangen tilfeldigvis er annerledes. Har du noen symptomer på graviditet? Anonymkode: aca3d...3eb
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2019 #3 Skrevet 22. mai 2019 Har vanligvis veldig regelmessig, og den har vært det siden jeg sluttet på p-piller for nesten halvannet år siden. Har hatt endel stikkinger i underlivet, mye hodepine, veldig ømme bryster og er trøtt. Men det kan jeg fort være v/mens uansett så dette er vanskelig gitt😅 får bare vente og ta en test senere TS Anonymkode: d657d...f48
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2019 #4 Skrevet 22. mai 2019 Du kan godt ta ny test nå, det kan godt hende du er gravid 😊 er flere som blør litt rundt ikm. Og du er jo ganske mange dager over tiden så du kan ta test når som helst på dagen, ikke bare på morgenurin. Anonymkode: 1150b...c80
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå