AnonymBruker Skrevet 22. mai 2019 #1 Skrevet 22. mai 2019 I morgen drar jeg til USA med eldstemann. 3-åringen blir hjemme alene med far i 12 dager. Hun er godt "preppet" på forhånd, men jeg kjenner at kroppen min skriker. Jeg har kun vært vekk fra henne ett døgn på det meste i forbindelse med fest osv. Er det andre her som har erfaring med å være borte fra 3-åringer i nesten 14 dager? 😐 Anonymkode: 1d66a...221
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2019 #2 Skrevet 22. mai 2019 Var nettopp borte fra toåringen i en uke. Gikk helt strålende Anonymkode: ef849...248
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2019 #3 Skrevet 22. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Var nettopp borte fra toåringen i en uke. Gikk helt strålende Anonymkode: ef849...248 Det går jo sikkert bra, men hun er så mammadalt. I tillegg har jeg flyskrekk, så når jeg sier at "men jeg kommer snart tilbake" så er det nesten ikke så jeg tror det selv 😢 Anonymkode: 1d66a...221
FantasDick Skrevet 22. mai 2019 #4 Skrevet 22. mai 2019 Vi reiste fra 2 og 3-åringene i 8 dager da vi var i USA nylig. De var hos besteforeldere og storkoste seg. Alt gikk veldig fint! Facetimet med 3-åringen, det var veldig koselig. 3
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2019 #5 Skrevet 22. mai 2019 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: I morgen drar jeg til USA med eldstemann. 3-åringen blir hjemme alene med far i 12 dager. Hun er godt "preppet" på forhånd, men jeg kjenner at kroppen min skriker. Jeg har kun vært vekk fra henne ett døgn på det meste i forbindelse med fest osv. Er det andre her som har erfaring med å være borte fra 3-åringer i nesten 14 dager? 😐 Anonymkode: 1d66a...221 Ble ufrivillig borte fra 2,5åringen pga plitselig sykehusopphold. 4 uker. Tror det var verre for meg enn henne. De kom på besøk noen ganger da. Tok en ukes tid etter jeg kom hjem før forholdet vårt var som før. Anonymkode: da503...747
Million Skrevet 22. mai 2019 #6 Skrevet 22. mai 2019 (endret) Jeg var borte fra sønnen min i fem dager da han var 2½ år. Det var rett og slett grusomt for mammahjertet. Han var så liten ennå! Jeg savnet han fryktelig. Da jeg og mannen kom hjem (vi var i utlandet og giftet oss), hadde bestemoren og barnet låst seg inn hjemme hos oss allerede og ventet på oss. Vi klemte og koste på barnet, og han tok tak rundt oss begge to, lille gutten og sa: "Godt å se dere igjen!" Så veslevoksen og søt! ❤️ Bestemoren sa det hadde gått fint den første en til to dagene, men så begynte han å spørre etter oss og ble stille og rar. Han savnet oss, sa han. De siste tre dagene var han veldig taus til han å være, sa bestemoren. Han ble passet hjemme hos henne og bestefaren. Det var første gang jeg var borte fra han overhodet mer enn en arbeidsdag. Endret 22. mai 2019 av Million
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2019 #7 Skrevet 22. mai 2019 Nei, og det håper jeg å slippe. Det er ikke fordi jeg ikke tror barna takler det for det tror jeg. Mine foreldre var ofte på ferie alene og jeg tror det er bare sunt. Og når barna er med besteforeldre eller en foreldrene er det selvsagt helt trygt, forsvarlig og uproblematisk. Jeg tror nok far og barn har det supert uten mor også. Mine har vært maks to netter borte, da klarer ikke jeg mer, ren egoisme med andre ord. Anonymkode: 16491...fd8
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2019 #8 Skrevet 22. mai 2019 Haha, tror det er verst for mamma enn barn😅 Barna mine har det helt strålende noen dager hos besteforeldre, men jeg kjenner en diger klump i magen av savn og syns det er forferdelig🙈 Prøver å ikke vise noe til barna da:) Anonymkode: 82f69...1d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå