AnonymBruker Skrevet 22. mai 2019 #1 Skrevet 22. mai 2019 Tenk deg at du og partner står avkledd ved sengen klar for å ha sex, hva er ditt drømmescenario for de første 15 min av sexen, hva gir deg den beste starten.Varierer sikkert, men hva er oftest en god start for deg? Anonymkode: ad480...eed
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2019 #2 Skrevet 22. mai 2019 Mye av opplevelsen ligger i hva som har skjedd før vi står der nakne. Men ok, en vanlig vinner for meg er denne: Han dytter meg ned på senga, legger seg oppå meg, vi kliner, han kysser seg nedover kroppen min, slikker meg til orgasme, kommer inn i meg rett etterpå, tar meg rolige men bestemt i misjonær. Da har det kanskje 15 minutter, men fortsettelsen er selvfølgelig at det eskalerer og blir hardt og rått, et eller to stillingskifter til jeg kommer igjen han kommer, gjerne samtidig. A4, vet det. Anonymkode: 471b2...d63 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2019 #3 Skrevet 22. mai 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mye av opplevelsen ligger i hva som har skjedd før vi står der nakne. Men ok, en vanlig vinner for meg er denne: Han dytter meg ned på senga, legger seg oppå meg, vi kliner, han kysser seg nedover kroppen min, slikker meg til orgasme, kommer inn i meg rett etterpå, tar meg rolige men bestemt i misjonær. Da har det kanskje 15 minutter, men fortsettelsen er selvfølgelig at det eskalerer og blir hardt og rått, et eller to stillingskifter til jeg kommer igjen han kommer, gjerne samtidig. A4, vet det. Anonymkode: 471b2...d63 Innser at jeg framstilte meg som frk. passiv, hun som bare ligger der. Så vil bare understreke at i dette drømmescenarioet er jeg en aktiv part selv om han har kontrollen. 😋 Anonymkode: 471b2...d63
draug 75 Skrevet 23. mai 2019 #4 Skrevet 23. mai 2019 "Komme, og så sove i 14minutter og 30 sekunder," hvor blir det svaret av? 5
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2019 #5 Skrevet 23. mai 2019 3 minutter siden, draug 75 said: "Komme, og så sove i 14minutter og 30 sekunder," hvor blir det svaret av? Ikke så raske her, men vi har nok lett sovet i 5 minutter alt ja... Anonymkode: 3f870...6cb
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2019 #6 Skrevet 23. mai 2019 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Mye av opplevelsen ligger i hva som har skjedd før vi står der nakne. Men ok, en vanlig vinner for meg er denne: Han dytter meg ned på senga, legger seg oppå meg, vi kliner, han kysser seg nedover kroppen min, slikker meg til orgasme, kommer inn i meg rett etterpå, tar meg rolige men bestemt i misjonær. Da har det kanskje 15 minutter, men fortsettelsen er selvfølgelig at det eskalerer og blir hardt og rått, et eller to stillingskifter til jeg kommer igjen han kommer, gjerne samtidig. A4, vet det. Anonymkode: 471b2...d63 A4 og gørr kjedelig sex med andre ord 😅👌 Velbekomme 😜 Glad det ikke er meg. BDSM 😍 Anonymkode: 9ec50...58c
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2019 #7 Skrevet 23. mai 2019 Det starter vel som oftest med litt klining før jeg begynner å leke med brystknoppene hennes, fingrer henne mens hun runker meg eller at hun suger meg mens jeg leker med knoppene hennes og/eller fingrer henne. Hun liker ikke å motta oralsex så det blir det ikke noe av, men hun liker å gi meg da. Etter at hun kanskje har kommet av leking med brystknoppene og fingring så blir det til at jeg sklir inn i henne og så holder vi på til jeg kommer inni henne. Hva som derimot skjer etter de første 15 minuttene varierer veldig. Anonymkode: e8d5b...708
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2019 #8 Skrevet 23. mai 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: A4 og gørr kjedelig sex med andre ord 😅👌 Velbekomme 😜 Glad det ikke er meg. BDSM 😍 Anonymkode: 9ec50...58c Hva får du ut av sånne kommentarer? Drittsekk. Anonymkode: 471b2...d63
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2019 #9 Skrevet 23. mai 2019 Første 15 minutter, går som regel med til å tease hverandre, kysse, begrave fingrene i håret hans, begynne kle av hverandre før han drar tak i håret mitt, tvi ger meg til å snu meg så jeg står med ryggen til han, biter meg på halsen, kan tydelig kjenne han er hard mot ryggen min, han tar av meg bukse, får ikke lov snu meg, han plassere henda mine på senga så jeg står fremover lent, tar hardt tak i baken, gir meg noen dask på baken, står på kne bak meg, kysser meg på rumpa, lårene, blir bedt om å snu meg igjen, tar av han t-skjorte, får endelig lov ta på han, kysser brystet, magen, stryker han på ryggen, åpner buksa hans, sitter på senga mens han står forann meg, han holder tak i håret mitt, er bestemt....første 15 minutter ca Osv 😂 digger å bli dominert, har den deiligste sexen noensinne nå 😜 Anonymkode: 37878...f60
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå