AnonymBruker Skrevet 22. mai 2019 #1 Skrevet 22. mai 2019 Hei! I går skulle jeg tine kyllinglår til idag. Mannen min satte dem i en bolle i kjøleskapet. Senere, når kyllingen hadde tint litt, la jeg merke til at det ene beinet rørte ved veggen i kjøleskapet. Jeg flyttet på det, men nå er jeg redd for at lufta i kjøleskapet er full av kyllingbakterier og salmonella og diverse. Jeg tenker å vaske kjøleskapet.. Men er det egentlig farlig? Jeg spør for jeg synes rå kylling er skikkelig kvalmt, at jeg ikke greier å tenke klart. Anonymkode: 2ad81...49f
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2019 #2 Skrevet 22. mai 2019 Er kyllingen norsk, kjøpt i Norge kan du slappe helt av. Kjøleskapet bør uansett vaskes hver uke, så det kan du godt gjøre. Anonymkode: 31d4c...e26 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2019 #3 Skrevet 22. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er kyllingen norsk, kjøpt i Norge kan du slappe helt av. Kjøleskapet bør uansett vaskes hver uke, så det kan du godt gjøre. Anonymkode: 31d4c...e26 Kjenner INGEN som vasker hele kjøleskapet hver uke 😂 Anonymkode: b74c0...c7c 7
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2019 #4 Skrevet 22. mai 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er kyllingen norsk, kjøpt i Norge kan du slappe helt av. Kjøleskapet bør uansett vaskes hver uke, så det kan du godt gjøre. Anonymkode: 31d4c...e26 Aner ikke hvor kyllingen er ifra, kjøpte den i Sverige på sånn halalbutikk:) Sånn frossen family pack. Tar en grundig vask jeg takk! Anonymkode: 2ad81...49f
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2019 #5 Skrevet 22. mai 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kjenner INGEN som vasker hele kjøleskapet hver uke 😂 Anonymkode: b74c0...c7c Jeg vasker annenhver. Anonymkode: 2ad81...49f
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2019 #6 Skrevet 22. mai 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vasker annenhver. Anonymkode: 2ad81...49f So? Jeg kjenner fortsatt ingen som vasker det hver uke Anonymkode: b74c0...c7c 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2019 #7 Skrevet 22. mai 2019 Er du litt hysterisk for bakterier? Anonymkode: dd74c...1ec 1
Gjest Ostespermum Skrevet 22. mai 2019 #8 Skrevet 22. mai 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Kjøleskapet bør uansett vaskes hver uke, så det kan du godt gjøre. Anonymkode: 31d4c...e26
applestories Skrevet 22. mai 2019 #9 Skrevet 22. mai 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! I går skulle jeg tine kyllinglår til idag. Mannen min satte dem i en bolle i kjøleskapet. Senere, når kyllingen hadde tint litt, la jeg merke til at det ene beinet rørte ved veggen i kjøleskapet. Jeg flyttet på det, men nå er jeg redd for at lufta i kjøleskapet er full av kyllingbakterier og salmonella og diverse. Jeg tenker å vaske kjøleskapet.. Men er det egentlig farlig? Jeg spør for jeg synes rå kylling er skikkelig kvalmt, at jeg ikke greier å tenke klart. Anonymkode: 2ad81...49f Nå må du gjerne kalle meg dum som ikke forstår men... lå de rå kyllinglårene utildekket i en bolle? Og når du så at et av dem tok borti veggen ble du bekymret for bakterier i lufta?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå