Gå til innhold

Voksing av mus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei damer!

Nettopp bestilt meg voksing av muså. Aldri gjort dette før noen som kan skrive litt erfaringer? Hvor lenge holder det seg glatt? Hvordan ser det ut etterpå? 

Videoannonse
Annonse
Gjest Cum Control
Skrevet

Har vokset meg selv nedentil, og det gjør litt vondt. Smerten går fort over. Du kan regne med å være litt øm i ca 1 døgn. Husk løstsittende eller ingen undertøy etter voksingen.

Hos meg er det glatt i maks 2 uker, men det vokser litt tynnere ut. Neste voksing er bedre, ikke like vondt og resultatet varer litt lenger.

Skrevet

Det blir glattere enn ved barbering. Det varer lengre. Og vokser ut mykere. Men litt vondt er det... :)

Skrevet

Hvorfor gidder dere dette styret?🙂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Elizabeth89 skrev:

Hvorfor gidder dere dette styret?🙂

fordi folk har forskjellig preferanser, noen vil ha det glatt, noen trimmet og noen vil ha fullt med hår

Anonymkode: c5aba...7f9

• Liker 1
Skrevet

Foretrekker voksing langt foran høvel, uansett hvor. På områdene jeg vokser har jeg lagt merke til at det med tiden blir mindre hår. Det kjennes jo litt men synes det er verre å vokse armhuler. Bare husk at uansett høvel eller voks, dersom du går for helt glatt så øker faren for UVI, ikke minst hvis du bruker stringtruse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...