hjelppls123 Skrevet 22. mai 2019 #1 Skrevet 22. mai 2019 heihei!! jeg fikk et jævlig mentalt sammenbrudd & lysna håret hjemme. det ble rødlig brun/oransje. dro til frisøren og farga det for mørkt. nå har de fada og er en ujevn mørkebrun, svart noen steder. håret mitt er litt slitt i tuppene pga fargingen. jeg vil ha tilbake brunt hår. jeg tenkte gå til adam & eva (har hørt de er flinke der) men jeg må betale alt selv siden foreldre mine har ikke råd, så kan bare gå en gang. er det realistisk å gå fra svart/mørkbrun til brun på en dag? da må de nok bleke det og da kommer rødtonerfrem, får de det ut? noen som har erfaring? i det siste har jeg tenkt at å bli skallet er min eneste mulighet men kanskje jeg bare overreagerer haha. håper noen kan hjelpe!! takk:)
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2019 #2 Skrevet 22. mai 2019 6 timer siden, hjelppls123 skrev: heihei!! jeg fikk et jævlig mentalt sammenbrudd & lysna håret hjemme. det ble rødlig brun/oransje. dro til frisøren og farga det for mørkt. nå har de fada og er en ujevn mørkebrun, svart noen steder. håret mitt er litt slitt i tuppene pga fargingen. jeg vil ha tilbake brunt hår. jeg tenkte gå til adam & eva (har hørt de er flinke der) men jeg må betale alt selv siden foreldre mine har ikke råd, så kan bare gå en gang. er det realistisk å gå fra svart/mørkbrun til brun på en dag? da må de nok bleke det og da kommer rødtonerfrem, får de det ut? noen som har erfaring? i det siste har jeg tenkt at å bli skallet er min eneste mulighet men kanskje jeg bare overreagerer haha. håper noen kan hjelpe!! takk:) Anonymkode: 99f06...5f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå