smil Skrevet 26. april 2005 #1 Skrevet 26. april 2005 Jeg er på jakt etter et par elegante sko, som kan brukes til skjørt, men gjerne også til bukse. Men de må være ganske gode å gå i. Bør ikke være for dyre heller. Hvor finner jeg de perfekte skoene? Og hva er egentlig "hot" nå? Vil ha sko med litt hæl.
Gjest Catwoman Skrevet 26. april 2005 #2 Skrevet 26. april 2005 kan vise et bilde av de skoene jeg nettopp kjøpte da, som jeg synes macher alle kriteriene dine. De er fra skoringen, og kostet 399,- her er de
smil Skrevet 27. april 2005 Forfatter #3 Skrevet 27. april 2005 Takk skal du ha! De var kjempefine. Ligner veldig på noen sorte sko jeg har. Er det strikk i dem? Mine strammer litt rundt ankelen. Litt derfor jeg skal kjøpe nye sko.
Gjest Cerise Skrevet 27. april 2005 #4 Skrevet 27. april 2005 kan vise et bilde av de skoene jeg nettopp kjøpte da, som jeg synes macher alle kriteriene dine. De er fra skoringen, og kostet 399,- her er de disse var kjempefine!Finnes de i andre farger?
smil Skrevet 27. april 2005 Forfatter #5 Skrevet 27. april 2005 Det så ut som de var i hvit og lys lilla. Mine er sorte, men jeg kjøpte dem på Falkanger for to år siden. Ikke sikkert de har de lenger. Liker skoene veldig godt. Problemet er at strikkene strammer så jeg får dype groper i bena
smil Skrevet 29. april 2005 Forfatter #6 Skrevet 29. april 2005 Flere som vet om gode, men elegante sko som passer til skjørt og bukser? Og evt. hvor jeg kan kjøpe de.
Theo Skrevet 29. april 2005 #7 Skrevet 29. april 2005 Sjekk Grændsen Skotøimagasin. Ellers er den beste garantien for å få gode sko, å gå opp i pris - vanligvis. Det er min erfaring.
Catzy Skrevet 29. april 2005 #8 Skrevet 29. april 2005 Hvis du bor i eller rundt Oslo, så prøv Sannergaten skotøymagasin. De har veldig mye fint, men hakket dyrere enn Skoringen etc. Det er som Penny Lane sier, sko blir gjerne litt bedre hvis du er villig til å betale et par hundre kroner mer enn i de billigste kjedene. Catzy
smil Skrevet 29. april 2005 Forfatter #9 Skrevet 29. april 2005 Fant noen sko på skoringen i dag, som var ganske dyre i utgangspunktet, men nå var de på salg Takk for gode tips.
Gjest Catwoman Skrevet 30. april 2005 #10 Skrevet 30. april 2005 Er det strikk i dem? jepp det er strikk rundt ankelen. og de finnes i hvite og lyse grønne, muligens andre farger og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå