Gå til innhold

Sendte henne bilde av min penis også screenshotter hun det

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hun er venninne av meg jeg har hatt lyst på lenge. Har flørtet med henne og hinta flere ganger til noe mer. Hun har aldri vært avvisende mot meg og bare smilt når jeg gjør slikt. Var på fest natt til mandag og hun ville sitte på fanget mitt en god stund. Så kysset vi... men så var festen over og hun ble henta... Så vi fikk ikke gjort noe mer. Så jeg tenkte at siden vi var på vei til sex ville jeg vise henne penisen min som jeg er stolt over på snap til henne. Hun åpnet kjapt, screenshottet det og jeg begynte å lure litt, men tenkte at hun likte det så mye at hun måtte se mer på den. Det gjorde meg glad!<3 Men nå er det gått en halvtime og enda ikke fått noe svar. Hva skal det bety? Bør jeg si noe til henne?

Anonymkode: ad383...9b4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Åherre..

Anonymkode: 7e65a...c5f

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Har du noe råd til hva jeg skal gjøre nå?

AnonymBruker
Skrevet

Natta KG. Du skuffer aldri (alltid, alt etter som).

Anonymkode: 6b3d6...bef

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun er venninne av meg jeg har hatt lyst på lenge. Har flørtet med henne og hinta flere ganger til noe mer. Hun har aldri vært avvisende mot meg og bare smilt når jeg gjør slikt. Var på fest natt til mandag og hun ville sitte på fanget mitt en god stund. Så kysset vi... men så var festen over og hun ble henta... Så vi fikk ikke gjort noe mer. Så jeg tenkte at siden vi var på vei til sex ville jeg vise henne penisen min som jeg er stolt over på snap til henne. Hun åpnet kjapt, screenshottet det og jeg begynte å lure litt, men tenkte at hun likte det så mye at hun måtte se mer på den. Det gjorde meg glad!<3 Men nå er det gått en halvtime og enda ikke fått noe svar. Hva skal det bety? Bør jeg si noe til henne?

Du  bør be henne om tilgivelse. Hun har kanskje screenshottet bildet fordi hun skal anmelde deg.

Anonymkode: 43ef4...958

• Liker 13
Skrevet

Jeg pleier å ta screenshot av uønskede penisbilder jeg mottar kun for å ha bevis i tilfelle det blir såpass plagsomt at jeg må anmelde.

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

Hun sendte nok bildet videre til venninnene sine. Og nå har de alle en god latter på din bekostning:)

Anonymkode: f3352...1c9

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du  bør be henne om tilgivelse. Hun har kanskje screenshottet bildet fordi hun skal anmelde deg.

Men vi var jo på vei til å ha sex... Jeg trodde hun likte bildet siden hun screenshotta

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Har du noe råd til hva jeg skal gjøre nå?

Jeg syns du bør sende penisbilde til flere, f.ex. til alle de kvinnelige brukerne på forumet her så vi kan få ta screenshot også :) 

Anonymkode: 67d91...2c4

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lærer dere INGENTING på skolen om dagen og lærer dere ikke takt og tone fra deres foreldre?!

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

Hun sendte nok bildet videre til venninnene sine. Og nå har de alle en god latter på din bekostning:)

Hvorfor latter? Min penis ser ikke stygg ut, normal ja

AnonymBruker
Skrevet

Men vi var jo på vei til å ha sex... Jeg trodde hun likte bildet siden hun screenshotta

På vei til å ha sex? Kun fordi dere klina litt? Kom deg ned på jorda!!

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Kjedelig med fritid ts? :Gjesp:

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

På vei til å ha sex? Kun fordi dere klina litt? Kom deg ned på jorda!!

Hun var kåt, så det puppene hennes

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hvorfor faen sendte du bilde i utgangspunktet....

Anonymkode: dca22...cde

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Latter, fordi du mangler totalt selvinnsikt.  

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du har hatt godt av samtale med helsesøster elns som svarer på spørsmål her i din aldersgruppe ts? :troest: https://www.ung.no/oss/

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje du har hatt godt av samtale med helsesøster elns som svarer på spørsmål her i din aldersgruppe ts? :troest: https://www.ung.no/oss/

Jeg er 18 år, snart 19. Så nei er voksen nå

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hvorfor faen sendte du bilde i utgangspunktet....

Anonymkode: dca22...cde

Har lyst på hun, og vi var godt i gang i helga og nærmet oss sex 

AnonymBruker
Skrevet

Den var sikkert så liten at hun nesten ikke så den, så måtte screenshotte for å kunne zoome inn for å se den ordentlig. 

Anonymkode: 37f9b...65a

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...