Gå til innhold

Akkurat hva er det KG ikke ønsker å assosieres med?

Anbefalte innlegg

Skrevet
14 timer siden, Heidegger skrev:

Resett bryter jo norsk lov. 

Hvilken norske lover bryter de?

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
12 minutter siden, Fru Uperfekt skrev:

Hva har du imot det redaksjonelle i Resett?

Du skriver lignende ræl, kan du komme med eksempler?

...men husk å ikke linke til disse eksemplene, for da blir det slettet...

Hva om jeg linker til resett eller et av de ande ukjente nettstedene KG ikke vil assosieres med, på en måte som gjør det klart at jeg på ingen måte støtter eller er enig i innholdet i linken, men bruker det som et skrekkens eksempel i en relevant sammenheng - vil dette fortsatt være et problem for KG?

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, Daria skrev:

Hva om jeg linker til resett eller et av de ande ukjente nettstedene KG ikke vil assosieres med, på en måte som gjør det klart at jeg på ingen måte støtter eller er enig i innholdet i linken, men bruker det som et skrekkens eksempel i en relevant sammenheng - vil dette fortsatt være et problem for KG?

@Anglofil kan du svare her?

Skrevet
2 timer siden, Daria skrev:

1 time siden, Fru Uperfekt skrev:

@Anglofil kan du svare her?

Ja, som nevnt tidligere; å lenke til Resett vil bli slettet. 

Anglofil (teamleder)

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, Anglofil skrev:

Ja, som nevnt tidligere; å lenke til Resett vil bli slettet. 

Anglofil (teamleder)

Var vel mer et spørsmål om hvilken andre steder en ikke kan linke til?

Skal en holde sin sti ren må en nesten vite hvor kantstenene står

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, Fru Uperfekt skrev:

Var vel mer et spørsmål om hvilken andre steder en ikke kan linke til?

Skal en holde sin sti ren må en nesten vite hvor kantstenene står

Det er vanskelig å gi en liste, for det er ikke mange nettsteder dette angår. I utgangspunktet gjelder nettsteder Kvinneguiden ikke vil assosieres med nettsteder som også bryter andre regler, som nevnt tidligere, f.eks nynazistiske sider eller pro-ana-sider eller lignende. 

Anglofil (teamleder) 

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, Anglofil skrev:

Det er vanskelig å gi en liste, for det er ikke mange nettsteder dette angår. I utgangspunktet gjelder nettsteder Kvinneguiden ikke vil assosieres med nettsteder som også bryter andre regler, som nevnt tidligere, f.eks nynazistiske sider eller pro-ana-sider eller lignende. 

Anglofil (teamleder) 

Om det ikke er mange nettsteder det angår, burde det vel heller ikke være vanskelig å lage denne listen...?

• Liker 6
Skrevet
14 minutter siden, Gamle Smukka skrev:

Om det ikke er mange nettsteder det angår, burde det vel heller ikke være vanskelig å lage denne listen...?

Det blir lenket til nettsteder Kvinneguiden ikke vil bli assosiert med ganske sjelden (unntaket er Resett), dermed blir det vanskelig å gi en liste. Ofte dreier det som nettsteder som blir lenket til et fåtalls ganger, moderatorteamet tar da nettstedet opp til behandling hvis det reageres på nettstedet og tråden/innlegget blir da moderert. 

Trådens problemstilling regnes som besvart, og stenges derfor.

Anglofil (teamleder)

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...