Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 26. april 2005 #1 Skrevet 26. april 2005 Noen som har prøvd grønne concealere for å minimere røde partier i huden? Er dette veldig dekkende?
Gjest Anonymous Skrevet 26. april 2005 #3 Skrevet 26. april 2005 Grønt er skjønt! puttet for mange erter i nesen igjen?
Gjest Étoile Skrevet 27. april 2005 #4 Skrevet 27. april 2005 Jeg har en liten sak med to ender fra Clarins, grønt i ene enden og vanlig concealer i andre. Jeg bruker bare den grønne dersom jeg har en illsint kvise eller lignende, den dekker veldig bra. Den må brukes under foundation/pudder, for det blir litt grønnskjær der du har hatt den på, men med pudder el.lign over viser det ikke.
Gjest Anonymous Skrevet 27. april 2005 #5 Skrevet 27. april 2005 Kan man oppnå en "gjennomsiktig" farge med dette? Har ganske heftig med fregner, og det vil se snodig ut med porselenshud i kinnene og fregner i resten av ansiktet.
Gjest borghild Skrevet 27. april 2005 #6 Skrevet 27. april 2005 puttet for mange erter i nesen igjen? Nei jeg putter ikke erter i nesen når mor er borte!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå