Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 26. april 2005 #1 Del Skrevet 26. april 2005 Noen som har prøvd grønne concealere for å minimere røde partier i huden? Er dette veldig dekkende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest borghild Skrevet 26. april 2005 #2 Del Skrevet 26. april 2005 Grønt er skjønt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. april 2005 #3 Del Skrevet 26. april 2005 Grønt er skjønt! puttet for mange erter i nesen igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Étoile Skrevet 27. april 2005 #4 Del Skrevet 27. april 2005 Jeg har en liten sak med to ender fra Clarins, grønt i ene enden og vanlig concealer i andre. Jeg bruker bare den grønne dersom jeg har en illsint kvise eller lignende, den dekker veldig bra. Den må brukes under foundation/pudder, for det blir litt grønnskjær der du har hatt den på, men med pudder el.lign over viser det ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. april 2005 #5 Del Skrevet 27. april 2005 Kan man oppnå en "gjennomsiktig" farge med dette? Har ganske heftig med fregner, og det vil se snodig ut med porselenshud i kinnene og fregner i resten av ansiktet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest borghild Skrevet 27. april 2005 #6 Del Skrevet 27. april 2005 puttet for mange erter i nesen igjen? Nei jeg putter ikke erter i nesen når mor er borte!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå