Gå til innhold

til jentene

Har du fått en vaginal orgasme?  

1 stemme

1. 1. Har du fått en vaginal orgasme?

• ja, en gang/noen få ganger
      23
    • nei.... aldri..
      34
    • Mange ganger!
      15

Fremhevede innlegg

Gjest Ninakanin
Skrevet
Alle ganger

men dette har jeg igjen vanskelig for å tro.

Ja, vagina trekker seg sammen ved orgasme, men mener du å påstå at du får orgasme utelukkende ved å stimulere skjede-veggene ved hver eneste orgasme du har..?

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

men dette har jeg igjen vanskelig for å tro.

Ja, vagina trekker seg sammen ved orgasme, men mener du å påstå at du får orgasme utelukkende ved å stimulere skjede-veggene ved hver eneste orgasme du har..?

Hmmm jeg skulle gjerne lånt deg vaginaen min for å la deg se selv, men det er sant! :P

Vi har funnet dette berømte g-punktet, dessuten får jeg alltid kraftige orgasmer av å bli bunna, og det skjer hver gang jeg har sex.

Jeg derimot har vanskelig for å få klitorisorgasmer, får de kun av massasjestrålen i dusjen, og kun hvis det er full styrke på vannet :-?

Skrevet

ja. og jeg skvatt skikkelig første gang. Eksploderte liksom... :wink:

Gjest knyst
Skrevet

Er jo forskjell på vaginalorgasme og klitorisorgasme på flere måter. Noen få får vaginalorgasme uten å stimulere klitoris. Men det er også forskjell på å stimulere bare klitoris og å stimulere begge deler. En ren klitorisorgasme er jo ofte bare blåbær i forhold til full pakke, som vel er det de fleste opplever som best.

Gjest frustrert
Skrevet

En eneste gang har jeg fått vaginalorgasme, da med ejakulering..en ganske sprø opplevelse ja. Men det ble med den ene gangen :cry:

Klarer bare ikke å få det igjen. Det er ikke noe galt på lysten min, heller ikke kvalitetene til elskeren min, jeg slapper av, nyter og alt det der.

Hadde virkelig, virkelig ønsket meg å kunne få vaginalorgansme under samleie jeg og :(

Men det er klart, når 80% ikke klarer det, så er jeg jo ikke akkurat alene om det. Men det hjelper jo ikke meg.

Gjest Ninakanin
Skrevet

Hmmm jeg skulle gjerne lånt deg vaginaen min for å la deg se selv, men det er sant! :P

Vi har funnet dette berømte g-punktet, dessuten får jeg alltid kraftige orgasmer av å bli bunna, og det skjer hver gang jeg har sex.

Jeg derimot har vanskelig for å få klitorisorgasmer, får de kun av massasjestrålen i dusjen, og kun hvis det er full styrke på vannet :-?

:hoho: jatakk jeg vil gjerne låne , den hørtes kjekk ut!! :hoho:

Nei men så kuult da!! Heldig du er, skikkelig heldig!!

Gjest en gjest
Skrevet

vet ikke. Får bare orgasme ved hjelp av vibratoren min. Da blir det som regel multiorgasmer med ejakulering. Men hvilken type orgasme dette er har jeg ikke peiling på.

Orgasme ved sex har jeg aldri fått. Heller ikke ved å bli slikket eller bruke dusj/fingre.

Er misunnelig på de som kommer lett.

Gjest gjest1
Skrevet

:hoho: jatakk jeg vil gjerne låne , den hørtes kjekk ut!! :hoho:

Nei men så kuult da!! Heldig du er, skikkelig heldig!!

Folk bør masseprodusere den og selge den til folk som kan utføre plastisk kirurgi! :D

Vent...blir ikke jeg ei flyfille da?

Høhø men litt pes er det nå, for flaut å si men jeg blir nesten redd for å få orgasme siden det er så kraftig hver gang :-?

Men skal ikke klage heldigheldig :):P

Gjest Katarina
Skrevet

Jeg må forandre svaret mitt litt: JA!!!! Jeg har endelig fått ordentlig vaginal orgasme, og gjett om det var deilig, da..! Nå skjønner jeg endelig hva alle maser om... 8)

Skrevet

Aner ikke, så da har jeg vel neppe det! :-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...