AnonymBruker Skrevet 21. mai 2019 #1 Skrevet 21. mai 2019 Jeg fikk låsninger i ryggen i februar, og gikk til kiropraktor for disse. Høyre side og høyre skulder. Fikk så betennelse i høyre underarm. Og tennisalbue fikk jeg beskjed om. Leste om senebetennelse og det stod at det kunne være veldig smertefullt. Hvilket det er. (Har hatt det før men det kjentes mer ut som intens nummenhet, ikke slik som dette. Da har jeg vel aldri hatt det skikkelig tenkte jeg. ) Det er vondere enn å føde og vondere enn å brekke bein. Huden på oversiden av underarmen er hypersensitiv og det gjør vondt bare det lander en dråpe der. Det virker som om det er en slags ansamling med betennelse i et område oppå høyre underarm, bakpå høyre overarm og på ryggen ved høyre skulder. Med bankende puls i. Var hos fastlegen og fikk sterke smertestillende, hvilket jo hjelper men fremdeles veldig vondt. Nå trenger jeg hvertfall ikke holde pusten. Varmeflaske hjelper. Han var litt rask, og kjente ikke på, men nok fordi jeg var overbevist om senebetennelse og det har vært en historie med dette. Jeg bestilte trykkbølgebehandling, men det gikk ikke ann fordi det var for betent. Behandleren antok at jeg ville svime av om han prøvde. Han antok at dette kom fra ryggen. Henviste tilbake til kiropraktor, men hun kunne heller ikke gjøre noe pga intense smerter bare ved å røre. Ble svimmel og nær å kaste opp og hun hadde såvidt tatt på meg. Hun bestilte tid til mr for å utelukke prolaps i nakken. Det besynderlige er at jeg kan gjøre alle bevegelser. Noe er vondere enn andre, men bevegeligheten er der. Det er bare intenst vondt hele tiden. Det er jo behandlere i bildet, men tenker at noen kanskje har en idé om hva det kan være som vi kan undersøke? Nå må jeg uansett vente på mr om et par dager så ingen gjør noe mer før det. Anonymkode: 90c6c...c67
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå