AnonymBruker Skrevet 21. mai 2019 #1 Skrevet 21. mai 2019 Hei! Jeg skal være gaveåpner i bryllup, og har sett at det er vanlig å bruke klistrelapper med tall for å lage system, men er usikkert på akkurat hvordan man gjør det. Fester man likt tall på gaver og kort, og så skriver man nummeret og navnet på de som har gitt gaven og kortet i ei bok? Eller finnes det enklere og/mer systematiske måter å gjøre det på? Og hvor får man kjøpt disse klistrelappene? Anonymkode: 5f574...a57
Ymra Skrevet 21. mai 2019 #2 Skrevet 21. mai 2019 Jeg bruker det systemet du skisserer - samme nummer i bok/notatblokk, lapp på kort og lapp på gave. Jeg synes det fungerer kjempebra - oversiktlig og liten risiko for forviklinger. Også en klar fordel å være flere til å pakke opp, hvor en pakker opp og klistrer på lapper og en skriver. Sånn små runde klistrelapper får man i alle fall kjøpt i bokhandelen.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2019 #3 Skrevet 22. mai 2019 Systemet du beskriver fungerer veldig fint. Du kan sjekke med brudeparet om de har klistrelapper. Vi hadde mange etter å ha vært på noen bryllupsmesser og fått "freebies" fra diverse utstillere. Da fikk vi sett med 2 x klistrelapper med tall og en liste som hørte til. Eller så kan du høre med brudeparet om de kan kjøpe hvite klistrelapper og en bok, og skrive tallene selv. Anonymkode: 2b21b...9fc 1
PepsiFlax Skrevet 22. mai 2019 #4 Skrevet 22. mai 2019 Jeg kjøpte inn klistremerker (små, runde), fra søstrene grene for å lage et slikt system.' De som pakket opp og noterte brukte ikke lappene - og vi ser i ettertid at noe ikke stemmer, og at det ble en del rot. Så om du tar på deg et slikt oppdrag, er det sååå bra at du tar det på alvor og ønsker å gjøre en god jobb! Det har så mye å si for brudeparet som i ettertid skal gå gjennom gavene og lista
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå