Gå til innhold

Fikk ikke jobben, men var en god kandidat, nå har dem en annen lignende stilling ledig?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Søkte på en deltidsjobb, var med i 2 jobbintervju, dem likte meg veldig godt, men jeg ble slått av en internsøker, hun hadde jobbet der før i motsetning til meg, derfor fikk hun jobben. Men dem sa at jeg var en god kandidat. Dette her var for 2 måneder siden. Nå har dem en ledig stilling igjen akkurat samme stilling. Burde jeg ta kontakt med han som skulle rekruttere meg  angående dette eller skal bare droppe det?  Dem sa at siden jeg var aktuell kandidat, så blir søknaden min og CV en i deres system i 6 måneder. 

Anonymkode: 579ee...d95

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God tanke. Tror det er viktig å ringe dem da for å minne om din cv som er i deres database. Og dessuten din interesse til den ledige stillingen og evt veien til den ledige stillingen.bare avklarere år du ikke trenger å søke en ny motivasjonsbrev. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Behøver jeg å sende en ny søknad på denne?

Stillingen er først utlyst 6.mai. Så håper jeg ikke er sen ute. 

Anonymkode: 579ee...d95

Skrevet

Som sagt ring, og forhør deg. Du må lade mobilen din, og ring!

Skrevet

Jeg hadde bare søkt på denne nye stillingen også, og så kanskje tatt kontakt og fortalt at jeg var interessert og hadde søkt, og referert til tidligere intervju du var på. Tror ikke du er for sent ute når den bare har ligget ute siden 6. mai :)

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...