Gå til innhold

ONS - er han interessert?

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Etter ONS gav han meg telefonnummeret og sa jeg kunne ringe hvis jeg ville. Han var hos meg ganske lenge. Vi hadde sex på morgenen også, og han var kosete. Er han interessert, eller er dette vanlig rutine?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han ville vel ikke gi deg telefon nummeret sitt hvis han var helt uintressert, med mindre du dro det ut av han! Du kan jo prøve å ringe en dag og si hei. Da hører du fort om han er intressert eller ikke...

Gjest Anonymous
Skrevet

Du sier veldig lite, så strengt tatt vet vi mindre om han er interessert enn deg.

Men det er vel ikke uvanlig at folk koser etter onsen. Det må ikke bety at det er de store følelsene i lufta.

Men nummeret har du, så det er bare å ta kontakt. Så finner du ut om han er interessert ;)

Gjest Anonymous
Skrevet

Mitt førsteinntrykk er at han vil ha mer sex, men man vet jo aldri, har fått kjæreste etter ONS jeg.

Gjest Anonymous
Skrevet

Han gav meg nummeret uten at jeg spurte. Kysset meg før han gikk også.

Gjest Anonymous
Skrevet
Han gav meg nummeret uten at jeg spurte. Kysset meg før han gikk også.

Du har nummeret.

Send en melding. Takk for sist. Det var hyggelig. blalba, og ta det derfra :)

Skrevet

signerer på det gjesten over meg sier.

Men: ikke vær for håpefull. Jeg opplevde også det du sier, og trodde han var interessert i noe mer. Det viste seg at han kun var ute etter en pulevenn - og det er ikke min ting.

Jeg sier ikke at du skal være pessimistisk, bare at du skal ha det i bakhodet. Go for it - hva har du å tape??

Skrevet

Jeg fikk tlf etter ONS. Manna meg opp og ringte. I dag er vi samboere :)

Ring du, eller send en meld.

Gjest Anonymous
Skrevet

Takk for svar :-)

Jeg er litt usikker på om jeg skal ringe eller sende meding. Hva er best? Dessuten vet jeg ikke om jeg er interessert, men det finner jeg ikke ut hvis jeg ikke tar kontakt. Shit, vanskelig dette...

Gjest GreenSky
Skrevet

Jeg hadde send sms. Men jeg er ikke så glad i å snakke i tlf, da. :P

Skrevet

Send en sms. Om du ringer, er det ikke sikkert du treffer ham på et beleilig tidspunkt. Sender du en sms, kan han svare om og når det passer for ham. Ikke samme presset på ham heller.

Gjest Anonymous
Skrevet

Opp til deg hva du gjør, men SMS kan lett tolkes til at du er ute etter sex, mens en samtale indikerer at det er litt mer alvorlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...