AnonymBruker Skrevet 21. mai 2019 #1 Del Skrevet 21. mai 2019 Hva skal jeg gjøre før flyttefolkene kommer og henter vaskemaskinen ? Vet om transportsikringene, men noe annet jeg må huske på ? Anonymkode: d0af5...6b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 21. mai 2019 #2 Del Skrevet 21. mai 2019 Sett på tømmeprogrammet slik at det ikke renner så mye vann ut. Slå av vannet før du kobler av slangen. Sett på transportsikringen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2019 #3 Del Skrevet 21. mai 2019 Tøm ut vannet fra slangene. Og åpne lofilteret og la vannet renne ut i sluken. Pakk ledningen godt inn med noe som beskytter den, slik at den ikke blir skadet. Anonymkode: 75fac...812 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2019 #4 Del Skrevet 21. mai 2019 Tusen takk for raske svar. Da noterer jeg meg dette ! Litt usikker på om maskinen har et tømmeprogram. Vil ikke den tømme seg i forbindelse med en vanlig vask ? Anonymkode: d0af5...6b9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 21. mai 2019 #5 Del Skrevet 21. mai 2019 (endret) 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for raske svar. Da noterer jeg meg dette ! Litt usikker på om maskinen har et tømmeprogram. Vil ikke den tømme seg i forbindelse med en vanlig vask ? Anonymkode: d0af5...6b9 Nei den tømmer seg ikke helt. Alle maskiner har da tømmeprogram? Heter utpumping eller noe slikt Endret 21. mai 2019 av solmåneogstjerner 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå