Nelle Skrevet 26. april 2005 #1 Del Skrevet 26. april 2005 Hva heter sånn kuttemaskin for å kutte ark/papir + få helt perfekte rette skjærekanter. Noen som vet hvor man kan få kjøpt sånne? Jeg har en gammel en fra 80-tallet (firmanavnet som står på er DAHLE), og trenger å få overhalt denne eller evt. kjøpe en ny. Finner ikke noe på nettet når jeg søker på Dahle, og siden jeg ikke egentlig vet det korrekte navnet på dette produktet er det vanskelig å finne en leverandør... Håper noen kan hjelpe! Klem :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 26. april 2005 Forfatter #2 Del Skrevet 26. april 2005 Glem det. Har finni. De heter forskjellige ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. april 2005 #3 Del Skrevet 26. april 2005 Glem det. Har finni. De heter forskjellige ting. men.. hva da? Jeg ble nysgjerring på hva det var jeg nå :-) Eller heter de, 'forskjellige ting' :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppa Skrevet 27. april 2005 #4 Del Skrevet 27. april 2005 Skrevet: 26 Apr 2005 18:26 Tittel: -------------------------------------------------------------------------------- Nelle skrev: Glem det. Har finni. De heter forskjellige ting. men.. hva da? Jeg ble nysgjerring på hva det var jeg nå Eller heter de, 'forskjellige ting' Det heter papirkutter. Fås blant annet kjøpt på Binders. Hobbybutikker har det også, gjerne i litt enklere utgaver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lunacia på jobb Skrevet 2. mai 2005 #5 Del Skrevet 2. mai 2005 Jeg kjøpte min på Binders. Anbefales. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 2. mai 2005 #6 Del Skrevet 2. mai 2005 Det aller, aller viktigst scrappe-redskapet... Mitt skjærebrett er fra Fiskars. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå