AnonymBruker Skrevet 20. mai 2019 #1 Skrevet 20. mai 2019 Obs! Litt ekle detaljer i dette innlegget. Denne mnd har eggløsningsperioden vært annerledes, siden jeg pleier å ha mange dager med mye el-slim og en del el-smerter i samme periode. Får gjerne positiv el-test mot slutten av denne perioden. I følge appen skulle jeg hatt el i dag. Og først i går fikk jeg el-slim (tykkere enn vanlig) og hadde sex. På ettermiddagen i går tok jeg el-test som var negativ. I dag tok jeg el-test som var enda svakere enn i går, og jeg har ikke noe el-slim (rart!), men vanlig melkeaktig utflod. Jeg har hatt litt el-smerter/stikk i magen i dag. Høres det ut som at el har vært eller enda ikke har kommet? Hm...Nå er samboer bortreist og vi får ikke lagt inn flere aksjer denne runden heller, så jeg har liksom ikke lyst å håpe dersom ikke det er noe håp. Anonymkode: 718af...de3
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2019 #2 Skrevet 21. mai 2019 Fortsett å teste i noen dager til Anonymkode: 9538b...262
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2019 #3 Skrevet 21. mai 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Obs! Litt ekle detaljer i dette innlegget. Denne mnd har eggløsningsperioden vært annerledes, siden jeg pleier å ha mange dager med mye el-slim og en del el-smerter i samme periode. Får gjerne positiv el-test mot slutten av denne perioden. I følge appen skulle jeg hatt el i dag. Og først i går fikk jeg el-slim (tykkere enn vanlig) og hadde sex. På ettermiddagen i går tok jeg el-test som var negativ. I dag tok jeg el-test som var enda svakere enn i går, og jeg har ikke noe el-slim (rart!), men vanlig melkeaktig utflod. Jeg har hatt litt el-smerter/stikk i magen i dag. Høres det ut som at el har vært eller enda ikke har kommet? Hm...Nå er samboer bortreist og vi får ikke lagt inn flere aksjer denne runden heller, så jeg har liksom ikke lyst å håpe dersom ikke det er noe håp. Anonymkode: 718af...de3 Jeg har nesten aldri mye el slim når jeg har eggløsning, så det i seg selv er ikke uvanlig Noen ganger kommer eggløsning senere enn antatt, så bare test et par dager til, og sædcellen kan leve i opptil 6 dager, så de ligger å venter nå 😛 Ta også test morgen og kveld. Mine tester ble positive og negative på samme dag Anonymkode: 6175b...e2e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå