Gå til innhold

Er det vanlig å onanere ofte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg er en jente på snart 16 år som nylig har funnet ut hvordan jeg får meg selv til å «komme». Jeg gjør det derfor ofte og noen ganger flere ganger daglig. Er dette farlig? Eller på noen som helst måte ille for kroppen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke farlig eller på noen måte skadelig. Faktisk er det sunt. 

Lystene kommer litt i perioder, og du kan selvsagt fortsette slik du gjør.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge det ikke kommer i veien for skolearbeid eller venner så er det bare å kjøre på 😊

Anonymkode: 5d551...e07

Skrevet

Det er farlig godt. Du blir avhengig. 

Skrevet

Sex er det mest naturlige i verden. Kjør på!

AnonymBruker
Skrevet

- Seksualitetsforumet har en nedre aldersgrense på 16 år. Innlegg som bryter med dette, vil bli slettet.

Anonymkode: 4e0df...78a

AnonymBruker
Skrevet

Anbefaler at du tenker på en gutt, mens du gjør dette. Da føles det enda bedre.

Anonymkode: ef916...53e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

- Seksualitetsforumet har en nedre aldersgrense på 16 år. Innlegg som bryter med dette, vil bli slettet.

Moralpoliti?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Moralpoliti?

Skrevet (endret)

så bra 😊du skal onanere så ofte du føler for det, selv onanerer jeg 2 til 3 ganger daglig.

Det er flott og sunt at du utforsker og blir kjent med din egen kropp.

kos deg masse😘

Endret av barbent
  • Liker 2
Gjest fitteslikker
Skrevet
På 20.5.2019 den 20.53, Anonyn36 skrev:

Hei! Jeg er en jente på snart 16 år som nylig har funnet ut hvordan jeg får meg selv til å «komme». Jeg gjør det derfor ofte og noen ganger flere ganger daglig. Er dette farlig? Eller på noen som helst måte ille for kroppen?

Nei det er det ikke!
Både en og to ganger om dagen er helt vanlig i din alder, å definitivt ikke skadelig.
Det å onanere er sunt. Samtidig med at det er bra for kroppen din, bidrar det også til god mentalhygiene. Grunnet den  positive mentale effekten onani gir,selv om man er samme med en partner,er det lurt å sette av tid til seg selv av og til. Det å få være helt for seg selv i sitt «absolutte private rom» er svært verdifullt. Kos deg så ofte du har lyst og kjenner behov for!

Skrevet

Onanerer så ofte jeg kan, ofte flere ganger om dagen. Er jo så godt... Bare å kose deg masse, ts😊

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
På ‎20‎.‎05‎.‎2019 den 20.53, Anonyn36 skrev:

Du kan bare gi gass og fingre så mye du vil. Har gjort det daglig fra jeg var ca 10 år og lever fremdeles 😉 

Anonymkode: 05826...db0

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du kan bare gi gass og fingre så mye du vil. Har gjort det daglig fra jeg var ca 10 år og lever fremdeles 😉 

Anonymkode: 05826...db0

.. og nå er du.. 80 år? :dry: eller? 

AnonymBruker
Skrevet

Et par ganger i døgnet i perioder er vanlig for meg. Andre perioder annenhver dag. Litt avhengig av arbeidsmengden og hvor ofte dama ønsker sex.

Mann rundt 50.

Anonymkode: d67a6...d23

Gjest Alterego666
Skrevet

Til TS:

Det er viktig og bra at du blir kjent med egen kropp, lyst og tenning før du begynne å ha sex med andre. Bare å kjøre på!

Jeg var manisk i en periode når jeg var på din alder, det er veldig vanlig, og deilig.

Nå er jeg over 50 og fremdeles aktiv onanist.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...